Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
..
.
. Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Omggg, de onweer is echt vétttt hevig!! En dan overdrijf ik niet.. Echt vet snel achter elkaar .EN zooveeel flitsen en zo grooot...
De hele straat word opgelicht
Hu begon het bij jouw toen al bij ons pas half 3 ofzo echt nietnormaal !
Hoeerg bij 1 donder gingen 3 autoalarmen af
Sabinee__ schreef:Ik heb echt tot half 4 wakker gelegen jongens .
Wat een paasei zeg . Onze hele straat is onder gelopen gewoon, en de gracht is echt vet hoog .
Moest zo denken aan alle paardjes, hopenlijk stonden de meeste op de stadsweides op stal ..
Kirsten_S schreef:jaaa dat bedoel ik...
die hebben dan een niet zo hele leuke nacht meegemaakt!!
)
. zeker met dat onweer lijkt me dt echt neit prettiug zegg!!
Sabinee__ schreef:Naja, denk wel dat Frans wakker is geworden ?
Laten we dat hopen ..
Kirsten_S schreef:Oh hhahahaha , ja dat is zeker niks. zeker met dat onweer lijkt me dt echt neit prettiug zegg!!
Maar je hebt geluk dat je dan niet uitgeglijdt bent zeg, daar zou ik eerder bang voor zijn
hahah Iriis_ schreef:Sabinee__ schreef:Naja, denk wel dat Frans wakker is geworden ?
Laten we dat hopen ..
Vast wel, maar die gaat echt niet midden in de nacht die paarden uit de wei plukken hoor (denk ik!)
Zie het iniedergeval niet voor me..
En daarbij, de paarden in de natuur kunnen ook niet binnen gehaald worden als het regent. En ze hebben in de wei wel een paar boompjes waar ze onder kunnen schuilen
!! Je hebt echt wel geluk gehad, dat je paard ook niks verzwikt ofzo, maar hij wou denk ik ook heel snel naar ze stal