Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:@Liquita.Ik probeerde via outlook het filmpje naar me ouders te sturen maar dat ging niet.Ik had de url gekopieerd via eigenschappen .Maar als ik dan terug kijk bij verzonden items op outlook en ik klik die link aan gebeurt er niks.Kan het alleen als je inlogt op You Tube?Weet jij dat?Hoe je het dan kan versturen via Outlook.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:We hebben Sanne d'r nieuwe zadel teruggebracht naar E.J.
Na aanpassing wilde hij toch niet passen.
Ze heeft nu een Wintec gekocht (via Marktplaats)
Alleen nog een singel erbij halen.
Deden ze niet moeilijk dan dat je hem terug bracht na de aanpassing?

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:@Liquita.Ik probeerde via outlook het filmpje naar me ouders te sturen maar dat ging niet.Ik had de url gekopieerd via eigenschappen .Maar als ik dan terug kijk bij verzonden items op outlook en ik klik die link aan gebeurt er niks.Kan het alleen als je inlogt op You Tube?Weet jij dat?Hoe je het dan kan versturen via Outlook.
Ik denk dat je beter de link kan opsturen, dan klikken ze daarop en kunnen ze het filmpje gewoon via You Tube bekijken.
. LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:@Liquita.Ik probeerde via outlook het filmpje naar me ouders te sturen maar dat ging niet.Ik had de url gekopieerd via eigenschappen .Maar als ik dan terug kijk bij verzonden items op outlook en ik klik die link aan gebeurt er niks.Kan het alleen als je inlogt op You Tube?Weet jij dat?Hoe je het dan kan versturen via Outlook.
Ik denk dat je beter de link kan opsturen, dan klikken ze daarop en kunnen ze het filmpje gewoon via You Tube bekijken.
Nicole1995 schreef:Of door het filmpje hier op bokt te starten en als het loopt klik je nog een keer op het beeldje. Dan opend het filmpje opnieuw op de site van You Tube. Daar kun je dan de link kopieren of onder het filmpje op video verzenden klikken, en daar kun je dan het emailadres invullen.Maar dan moet je eerst You tube op zoeken via internet dan toch??
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Of door het filmpje hier op bokt te starten en als het loopt klik je nog een keer op het beeldje. Dan opend het filmpje opnieuw op de site van You Tube. Daar kun je dan de link kopieren of onder het filmpje op video verzenden klikken, en daar kun je dan het emailadres invullen.Maar dan moet je eerst You tube op zoeken via internet dan toch??
HeHe ,leer het nog wel eens.