Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
Ze ging op een gegeven moment ook stil staan en toen gaf ik haar een schopje en een tik en bokken
echt not nice...
ging vandaag al beter IsabelvS schreef:dat is écht niet zo. Als je gewoon het eerlijk zegt van;
Ik en mijn vriendin .. gaan in week ...
Wij hebben al opgegeven dat we samen in de jt wilde, alleen nu hebben we via bokt (een paardenforum) meer meiden uit onze week ontmoet en lijkt het ons erg leuk om ook samen met hun in de jt te komen, als dat mogelijk is natuurlijk. Als het niet kan dan ga ik het liefst met mijn eigen vriendin en wil ik liever niet ingedeeld worden met de andere meiden.
Reelaer beheerders zijn ook mensen dat snappen ze echt wel.

? 

_Patriciaa schreef:IsabelvS schreef:dat is écht niet zo. Als je gewoon het eerlijk zegt van;
Ik en mijn vriendin .. gaan in week ...
Wij hebben al opgegeven dat we samen in de jt wilde, alleen nu hebben we via bokt (een paardenforum) meer meiden uit onze week ontmoet en lijkt het ons erg leuk om ook samen met hun in de jt te komen, als dat mogelijk is natuurlijk. Als het niet kan dan ga ik het liefst met mijn eigen vriendin en wil ik liever niet ingedeeld worden met de andere meiden.
Reelaer beheerders zijn ook mensen dat snappen ze echt wel.
Je hoeft niet meteen zo vel te reageren
.

was eigenlijk wel even leuk
buiten betwijfel ik..maar ik zou buiten ook niet zonder cap rijden