terorita schreef:hier ook nog ff juichen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag met de trailer op pad..
ben geslaaaaagggggggddd
WOEHHH
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:hier ook nog ff juichen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag met de trailer op pad..
ben geslaaaaagggggggddd
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:
Ik denk dat we dan beter iets eerder kunnen doen
Want word al rond half 6 donker he
Kunnen we beter vroeger al knotjes gaan maken en dan meteen foto;s maken
Ohjaaa.. Daar heb je weer helemaal gelijk in...
Grrrr dat vroege donker worden !!!
Maar dan kan ik wel eerder van huis weg gaan.. en dan kunnen we hem helemaal mooi maken, een mooie locatie zoeken, en als je mooie foto's er uit kan schieten...Laat ik hem uitprinten voor Mar!

Melanie_B schreef:Euhm...
Wat schikt u??
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Euhm...
Wat schikt u??
Ik wil liever dan wat vroeger rond uur of half 3 / 3 uur?
Want ikk moet ook nog leren enzo..

Melanie_B schreef:Prima.. Dan ga ik hier kwart over 2 weg.. Dan ben ik er rond kwart voor 3.. Ik sms je wel als ik er dan bijna ben..
Jammer dat het geen mooi weer is, anders hadden we z'n dekkie af kunnen doen, in de knotters en witte bandages.. Zou mooie portet foto's zijn geworden dan! Ik zal eens even kijken of ik een mooi halster hier heb liggen.. Want hen hebben daar een oude blauwe hangen, maar even kijken of ik hier iets sjiekers heb liggen..

Melanie_B schreef:Fleece deken.. Hm, ja misschien hebben hen die wel in het kastje liggen.. Moeten we even kijken dan..

Anders hebben we wel een klein probleempje...
Melanie_B schreef:Ja idd..Anders hebben we wel een klein probleempje...

Melanie_B schreef:Trouwennsssssss.... Als we nou geen mooi halster vinden, dan kunnen we het desnoods ook met het hoofdstelletje doen.. Net zoals wat we bij Nick hebben gedaan...

Melanie_B schreef:Jaa, daar dacht ik zelf wel aan..
Hebben we een mooie achtergrond..
Moet maar even kijken.. Ik luister naar de fotograve..

Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Trouwennsssssss.... Als we nou geen mooi halster vinden, dan kunnen we het desnoods ook met het hoofdstelletje doen.. Net zoals wat we bij Nick hebben gedaan...
Ik wou net zeggen
Doen wel een hoofdstel in

Melanie_B schreef:ik gaat eens me heel warm aankleden, dikke trui.. want heb 't kouuuddd
Melanie_B schreef:Even kijken.. heb wortels, brood voor het paard en voor mij, en wat chippies en heb me cap.. Sleuteltje, halstertouw jat ik wel ff op de manege.. Zit alleen in dilemma of ik me rijlaarzen al gelijk aan doe (scheelt weer gesjouw) of me stalschoenen....
Dikke vette winterjas..Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Even kijken.. heb wortels, brood voor het paard en voor mij, en wat chippies en heb me cap.. Sleuteltje, halstertouw jat ik wel ff op de manege.. Zit alleen in dilemma of ik me rijlaarzen al gelijk aan doe (scheelt weer gesjouw) of me stalschoenen....
Tisn ogal nat in het bos dus weet niet of je het jezelf wilt aan doen ahah
Melanie_B schreef:Ohh lekker waarrmmm!!!
Ik doe me skijack aan..Dikke vette winterjas..
Ben bijna klaar voor vertrek janee

Melanie_B schreef:Leren rijlaarzen zijn wel waterdicht toch?