Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En soms ook om de teugels uit mijn handen te trekken... Alleen een echte goede contact teugel is er nog niet... In stap maken we al vorderingen
. Maar in draf is het nog een drama... Dan heb ik echt zo'n los vaste teugel... Daar moet ik nog even gaan ontdekken hoe ik het moet doen
.
. Zeker stiekem extra oefenen voor de wedstrijd
.
Wil inderdaad wel weer naar buiten! Gaan jullie altijd gelijk 1,5 uur? Nee toch? evdpanne schreef:Les van Wil jij valsspeler. Zeker stiekem extra oefenen voor de wedstrijd
.
. Maar hij zag dr nu ook niet uit alsof ie alle ruiters van zn rug af gooit....
. Moet wel donderdag mijn rijbewijs halen anders kan ik helaas niet komen
(nou ja kan altijd mijn opa nog bellen). Maar mijn moeder is dr niet.... Die heeft heel lang terug al afgesproken te gaan shoppen en uit eten te gaan met dr collega's...
, gaat ie vast wel mee... En ik heb hem nu nodig
. (als je ze mee wil nemen zijn ze dr alleen nooit...)
(Zou ik nog af kunnen zeggen?
)
. Zal het opvallen
. Ik wil alleen mezelf ff upgraden... Vindt het wel tijd worden dat ik in een 'normaal' proefje rijdt
. Ik vindt mezelf zo laag nu.... evdpanne schreef:Ik zit de hele tijd te hopen dat dr een vriend van mij nog ff online komt... Dan kan ik hem meeslepen naar dat feest... Ik heb m al een jaar niet gezien maar goed.... Hij was zo hopeloos de laatste tijd, gaat ie vast wel mee... En ik heb hem nu nodig
. (als je ze mee wil nemen zijn ze dr alleen nooit...)
)
. Maar nee hier kom ik niet meer onderuit... Ik heb dr al twee keer aan de telefoon gehad en toen mankeerde ik nog niks.... (kan altijd nog beweren dat me baileys verkeerd is gevallen
. 
.
. Ik gaat gewoon maar mn best doen
. Komt vast helemaal goed!!
. Vond het altijd wel leuk bij Wil op dinsdag... evdpanne schreef:En waarschijnlijk ook die R&P van de les na ons.....
. Die op de nieuwe reed... Die geeft ook les, weet niet of ze ook voorrijder is....
. Of ze moeten de groepen ook weer leuk opsplitsen
. Maar ja dan gaan wij gewoon in protest... Eén van ons moet gewoon dat bewijs halen... Gaan we met ons eigen groepje rijden
.