Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Topic komt zo meteen, EERST FF DOUCHENN!

Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:
Wow, zo lang!![]()
Wel lekker zeg!![]()
Ben benieuwd naar de filmpje en foto's!
Ja ik ook! het was echt zo'n belevenis, voor de paarden, en voor ons!
We 4 keer over een brug geweest! In de achtertuin van Resy en Laura gestaan!Was zoo maf!
![]()
Maar echt superrr!
Ghihihih!
.
Emmaa_ schreef:Er komt een topic met foto's aan van Nous van afgelopen zomer. Mét SLR natuurlijk
Liisette_ schreef:Emmaa_ schreef:Er komt een topic met foto's aan van Nous van afgelopen zomer. Mét SLR natuurlijk
nous van Anjo?
Kirsten_S schreef:
Het is de laars!Hij heeft er ook nu een met wat ruigere vakjes (vind ik niet zoo mooi) en hij heeft ook een laars met platte schoen
!
maar gunt het jou ontzettend!
* Jane_ schreef:Halloo
Ik was ook vanaf half 1 tot half 7 op stal
Ik heb eerst alles uitgemest en toen de 1e stal nagekeken op een staartriem voor flip voor de kar... en wat denk je die vond ik!
Nu gaat opa waarschijnlijk kijken voor een broekriem dus dan is me tuig compleet
Toen nog Phil gereden, en dat ging erg lekker
Was leuk!
...
..
)
...
Dus ga ik maar huiswerk maken morgen.. én uitslapen !

Annie_ schreef:Zo vandaag vanaf 9 (sochtens )tot kwart over negen ( savonds) Op de manege geweets...
WE hadden savonds par deux en ik deed mee met jas..
Onse act was de sneeuwitje ..
Whahah was echt grappig ik (begon) met wat ik aan hat een dikke buik een baard( papier met watten) en een hele hoge punt must baard is er vlak voor het rijden af gegaan ( benauwd)
en de must is er af gegaan toen ik op wou zadeleln (had me muts al op) ... En me paard stoof weg om dat ze mu eng vond...
PRoef ging echt super en we zijn 2 de geworden![]()
![]()
Annie_ schreef:Zo vandaag vanaf 9 (sochtens )tot kwart over negen ( savonds) Op de manege geweets...
Whahah was echt grappig ik (begon) met wat ik aan hat een dikke buik een baard( papier met watten) en een hele hoge punt must baard is er vlak voor het rijden af gegaan ( benauwd)
en de must is er af gegaan toen ik op wou zadeleln (had me muts al op) ... En me paard stoof weg om dat ze mu eng vond...
![]()
Liisette_ schreef:Annie_ schreef:Zo vandaag vanaf 9 (sochtens )tot kwart over negen ( savonds) Op de manege geweets...
![]()
Zo leuk!![]()
Dat hebben wij echt niet op de manege, lijkt me ook wel leuk om een keer te doen!![]()

Melanieetjuh schreef:Btw, Jane ga je een keer met Phil starten?

Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Btw, Jane ga je een keer met Phil starten?
Hoe ver ben jij al
Die heeft nog niet eens op de manege gelopen
Jane gaat de hele bak zien