RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_2

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:06

Zwerte schreef:
i wish lotte...
Ik heb zaterdag net mn eigen 2 jarige gekocht!!!
Afbeelding
mooi he???

Ben heel benieuwd naar de kampverhalen!!!

Wat een leukerd! Zit een mooi koppie op.
Wat voor 1 is het? hoe groot wordt die ongeveer? Tell me! Haha!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:25

Ohh ja Nagelbijten / Gniffelen
Maar niet iemand die ik niet ken op bokt Knipoog .

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:38

Wat een super mooie Sarah! Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:19

ja he? 2 jarige kwpn x fries (papa fries, mama bruinbont) en hij is nu ongeveer 1,60. Ik denk dat ie sowieso de 1,65 gaat halen maar we zullen zien! Hij is nu al lekker breed en best mooi bespierd! Vooral zn gewrichten enzo zijn gigagroot dus ben benieuwd hoeveel hij nog groeit. Zn sokken worden ook steeds mooier Haha! foto lijkt hij smaller dan hij in het echt is. Zn manen komen ook al onder zn hals uit Haha!
Verder karakter: superlief maar erg onzeker, heeft echt een leider nodig (en laat dat nou karakters zijn waar ik goed mee over weg kan! daarom heb ik hem ook gekocht)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:14

La_Fleur schreef:
_Irene11_ schreef:

Ik ook!! Haha!
Eindelijk iemand op bokt die dan ook gaat!

Ik ga dan ook (duh Clown ).[/quote]
Geheh, dan ga ik ook Cool

Onwijs veel zin in , kan ik jullie eindelijk weer eens plagen Duivel

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:19

Marijee schreef:
Onwijs veel zin in , kan ik jullie eindelijk weer eens plagen Duivel

Moet dat Gaaaap Huilen van het lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:42

SARAH WAT EEN VRESELIJK LEUK MOOI PAARDJE!

Ik kom misschien vrijdag op zaterdag nog helpen op de bonte avond Knipoog ZIe ik de mensen van de laatste week ook nog Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 20:03

Sarah, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Leuk dier zeg!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 20:36

Wat lees ik nou in je onderschrift Marleen, is Timmie je eigen paard geworden? Super leuk! Gefeliciteerd! of hoe je het ook wilt noemen. Haha!

Nou, nog maar 2 weekjes en dan mag ik ook eindelijk weer paardrijden... maar die 2 weken zullen wel snel voorbij gaan want morgenavond 22:00 ben ik onderweg naar Ierland. Haha! Waaah ik heb er zin in en als het allemaal meezit ga ik daar ook nog paardrijden. (Hopelijk een tocht door de natuur Bloos )dus het komt allemaal goed. Haha!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:24

aaah een topic over ini slot Lachen
ik ben hier een aantal jaar terug op ponykamp geweest, en vond dat echt super.. kvond gister nog foto's van mezelf terug op partyman (als ik het goed heb?) wat een geweldig paard!
ik heb ook op Islottie gereden toen, en op lewis (een groot zwart paard, klopt dit?)
ik heb echt een super leerzaam kamp gehad Haha! normaal waren ponykampen altijd gewoon beetje buitenrijden, beetje rondjes door de bak heen lopen met de paarden en that's it. Maar hier leerde ik echt super veel op een erg hoog niveau voor mij toen Haha!
op gegeven moment heb ik zelfs samen met me vriendin prive-longeerles gehad.. en mochten we op het paard zonder zadel rijden. Erg gaaf Haha!

is Partyman er nog steeds? Dat was echt zooo'n super paard!
Ik wil altijd nog eens een les nemen daar (vooral nu me paard overleden is, en de maneges hier in de buurt me niet echt trekken) als ik me rijbewijs heb kom ik eens langs!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:33

partyman is er nog steeds, islotti loopt ook nog steeds in de lessen mee. Lewis nog nooit van gehoord...misschien een van de andere dames wel?
Ben er nooit op kamp geweest, ging er pas op volwassen leeftijd rijden namelijk. Maar wat ik altijd mee krijg moet het idd wel erg leuk en leerzaam zijn!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:39

Tamara, klopt, dankjewel Lachen
En veel plezier in Ierland!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:57

dan ben ik denk ik in de war met een andere manege.. maar het was een groot zwart paard, die erg heet kon worden op buitenritten en niet hield van mensen met ruwe hand

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:04

klinkt als rallywood? (alhoewel die ruwe hand niet echt iets voor hem is...hij houd sowieso niet van ruwe mensen in het algemeen...)
Deze?
Afbeelding

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:52

ik bedoelde uiteraard ook dat hij daar niet van hield, en precies het is rallywood!
was ook echt een super paard, met een leuke gebruiksaanwijzing toendertijd

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:31

haha die gebruiksaanwijzing heeft hij nog steeds Haha! tis mijn grote favoriet en een beetje mn "eigen paard", rijd er elke week op. Dus tja ben het totaal met je eens dat het een super paard is!

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:52

Hahahaha Sarah helemaal blij.
Kun je weer iemand rally fan maken! XD
(mooie peesbeschermers heeft hij daar om Haha!)

Noraly zeker een keer langskomen!
Welk jaar ben je op ponykamp geweest?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:59

MAAAN HET WAS ZOOO VEEET! Haha!

Zo veel geleerd, zo gaaf, vond het gewoon top.
Die paarden zijn geweldig! Breng later nog wel een verslag uit voor diegene,
De bonte Avond; Echt geniaal!
Volgend jaar ga ik zekerweten weer Lachen

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:39

Doei!
Ik ben net terug van het ponykamp Pling .
Het was zo gaaf!! Haha!
Erg leuke paarden en het was er leerzaam Ja .

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:16

Ik ben ook al een paar uurtjes terug van ponykamp, ik vond het onwijs gezellig en heb heel erg veel geleerd!! Haha! Haha!
Rallywood vind ik zo'n gaaf paard Lovers , hij kan ook erg goed dressuuren. Ja

Volgend jaar ga ik zeker terug!! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 13:27

Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad, ik ben benieuwd naar de verhalen Lachen !!
Gefeliciteerd met jullie aanwinsten, Sarah en Marleen!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 14:01

Watvoor verhalen wil je horen? Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 15:15

ik wil alles horen! Vooral ritten met de paarden enzo, bonte avonden enzo moet je bij zijn om het leuk te vinden... En ben ik een beetje te oud voor Tong uitsteken

Wow allemaal rally fans ineens? hahaha die draak krijgt nog eens een fanclub als ie zo'n engeltje blijft!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:24

Zondag:
Om 12 uur vertrokken we naar Ini slot (op de snelweg kwam ik ook nog _Irene11_ tegen die helemaal uit het raam ging hangen. Clown), we waren er ongeveer om half 2.
Eenmaal aangekomen hadden we kennis gemaakt met de leiding en de andere mensen,
en toen de groepen ingedeeld waar iedereen ging slapen.
Nadat we onze spullen gedumpt hadden in de kantine ( ik had 6 tassen mee dus dat duurde wel even Schijnheilig ) kregen we een uurtje les van Ini.
Ik was ingedeeld op Kanjer, hij was erg leuk om te rijden. Ja

Maandag:
Voor mij en Irene begon maandag iets te vroeg, we waren namelijk al om 6 uur wakker en ik had maar 4,5 uur geslapen. Nagelbijten / Gniffelen
Dus om half 10 zat ik nog erg slaperig op Partyman maar ik werd snel genoeg wakker door de les van Ini. Vork

In de middag had ik op Otske gereden, wat een onwijs gave Fries is dat! Ja
De les ging ook wel goed alleen de galop nog niet echt 100%.

Om 7 uur gingen we dus naar de markt in Diever, het was een beetje saai dus hebben we een tijdje in de patatzaak gezeten. Vork

Dinsdag:
's ochtends aan het ontbijt had ik me er al helemaal op 'voorbereid' op een dressuurles, bleek dat ik op Kanjer moest springen! Clown
Even voor de duidelijkheid, ik hou dus echt niet van springen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar uiteindelijk ging het toch best wel goed ook al hebben we maar iets van 35 a 40 cm gesprongen. Schijnheilig

In de middag moest ik op Rallywood rijden dus ik ging hem uit de wei halen, hij was net een varken; hij zat helemaal onder de modder. Koe
Ik kwam gelukkig (met wat hulp) op tijd in de les. Nagelbijten / Gniffelen De les zelf was heel erg leuk (op een paar bokjes van Rallywood na dan).

Woensdag:
Ik werd weer eens vrolijk gewekt door een stel vliegen die de hele tijd rond vlogen. Huilen van het lachen
's ochtends had ik op Bram gereden, dat was voor mij een goede oefening omdat je dus haast alleen op je zit en benen kan sturen.
Na het eten hadden we een buitenritje en tot mijn grote verassing was ik ingedeeld op Otske! Haha!
Het buitenritje was wel gezellig maar de bordjes paaltjes onderweg waren nog wel een beetje spannend.
Met de mensen van de kantine zijn we nog een keer naar een markt geweest, deze keer in Dwingelo.
Gelukkig was hier wel de supermarkt open en konden we inkopen doen. Vork
Na de markt hebben we ook nog tot half 1, een film zitten kijken.

Donderdag:
Vandaag gingen we het proefje rijden, ik vond het erg gezellig en heb ook nog meegeholpen met voorlezen, resultaat: 2 dagen haast geen stem hebben. Vork
Na het eten gingen we weer rijden, we reden deze keer maar met 4 mensen in de les,
en omdat we met zo weinig waren gingen we om de 15 min. van paard ruilen.
Dus ik had op Inslottie, Kanjer, Otske en Partyman gereden. Lachen

Vrijdag:
Helaas de laatste keer rijden, Ini zei donderdag tegen me: "Ik zet je gewoon op Rallywood, ook al win je de bingo".
Dus ik kon me verheugen op Rallywood! Haha! Het valt haast niet te typen hoe die les was, hij liep gewoon zo lekker!
De hele tijd aan de teugel, geen enkel bokje en ging in de galop ook niet een versnelling hoger.
Volgens Ini reed ik hem zoals uit het boekje, dat vond ik toch wel erg leuk om te horen dus mijn ego is ook weer gegroeid Bloos *LOL*

's middags hadden we natuurlijk de keuring, Marije, Irene en ik hadden gekozen om Ivo te doen.
We hebben ruim 1,5 uur staan poetsen dus schoon was hij wel. Maar helaas vond de rest Easter wat schoner dan Ivo. Clown

En dan hebben we nog de bonte avond gehad!!!! Haha!
Met een groepje van 6 mensen hadden we Rozanne gezongen (ik kan dat liedje dus nu echt niet meer horen Vork ).
En omdat we nieuw waren moesten we dus eehhmmm dat ene spelletje spelen (de mensen die al op kamp zijn geweest kennen het wel Huilen van het lachen )
ik vond het echt geniaal. ROFL

Traditie getrouw zijn we ook in de stallen gaan slapen, waar we regelmatig bezoek hadden van muizen. Clown

Zaterdag:
We kregen ontbijt op bed en om 10 uur waren onze ouders er weer. Lachen

Ik weet nu al zeker dat ik volgend jaar weer terug ga!!! Haha!

Als dit niet uitgebreid genoeg is weet ik het ook niet meer. Clown

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:52

Ja, dat is zo ongeveer een gedeelte van het verhaal Knipoog .
Uhhmmm Fleur... het is niet Inslottie maar Islottie en het is niet Rozanne maar Rosanne.