Ik kom morgen ook even naar Nootdorp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peetorlan schreef:Nou dan zijn we ook weer van de party Lin.
En meid na zo'n lange stop vind ik het niet eens slecht meid.
Je moet er samen ook weer ff inkomen he.
Esther28 schreef:Andrea: mocht je nog interesse in Groningers hebben, de fokker waar Boris vandaan komt, gaat inkrimpen, verkoopt 2 Groninger fokmerries en een hoop jong spul.

HEEEERLIJK!!!
Ik heb 185 en 175 punten gereden, dus 1x dik winst, en 1x dik niet, hihi! Ik ben 2x door dezelfde jury gejureerd, maar snappen doe ik het niet, hihi! Ik vind 185 veel te hoog voor wat ik heb gereden, hihi, en de tweede proef ging wel slechter, maar dat daar 10 punten verschil in zou zitten, had ik niet echt verwacht. Ik had verwacht dat ik bij allebei de proefjes rond de 180 punten zou zitten en dan net wel of net geen winst. MAAR.... toen ik mijn protocol zag was ik wel heeel verbaasd, want ik had tijdens mijn eerste proef 2x een 7 gescoord voor de middendraf
Dat is echt voor het eerst!!!! Dus heb toch nog voor de zekerheid goed gekeken of het echt wel echt mijn naam was dat bovenaan het protocol stond, maar mijn naam en Froukje stonden er echt
En in mijn tweede proefje stond er een 5 voor de middendraf, haha!
xDaayx schreef:Ik heb wel zin in ene buitenrit, maar ben er helaas niet. Misschien wil Annet wel met je mee?