Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:benookduiker schreef:Ate
Hoe krijg je die mooie smiles van een andere website in in jou bericht te voorschijn getovert,
want ik ben vrij handig maar dit heb ik nog niet voor elkaar gekregen.
eerst moet je naar een andere site [ dus opnieuw op internet gaan] 2 pag overelkaar heen zetten [deze en die plaatjes site] dan eigenschappen plaatje daar zie je link staan die kopieren dan terug naar deze site in grote vak van voorbeeld zie je img staan daar moet je tussen zetten dus plakken dit is plaatjes site http://users.telenet.be/honeybee1/emoticons_3.htm ik hoop dat zo beetje redelijk heb uitgelegt
Daniellee_ schreef:
benookduiker schreef:ATE schreef:
eerst moet je naar een andere site [ dus opnieuw op internet gaan] 2 pag overelkaar heen zetten [deze en die plaatjes site] dan eigenschappen plaatje daar zie je link staan die kopieren dan terug naar deze site in grote vak van voorbeeld zie je img staan daar moet je tussen zetten dus plakken dit is plaatjes site http://users.telenet.be/honeybee1/emoticons_3.htm ik hoop dat zo beetje redelijk heb uitgelegt
Ga het proberen je zal ging dat het gaat werken

ATE schreef:Daniellee_ schreef:

Daniellee_ schreef:Staan lotje en Gyps ook al op het land..? Of gaan die niet tussen die groep pony's..?
rockoo schreef:hoi allemaal ik ben er maar even want ik moet mijn spullen inpakken voor schoolreisje . Gezellig San dat je er ook op zit.
Ik heb vanavond een rondje dijk gefietst en heb meteen gekeken of het op het land rustig was.
Ze stonden allemaal lekker te eten.
en stormen dan ga jij ze eraf halen he
ATE schreef:Daniellee_ schreef:Staan lotje en Gyps ook al op het land..? Of gaan die niet tussen die groep pony's..?
nee die gaan waarschijnlijk met shadow en rocky samen ik vind het voor de meiden geen doen om ze uit zo n groep pony s te halen en lotje die gaat heel hard rennen tot ze er bijna bij neerstort vind ik ook niet zo n prettig idee
rockoo schreef:hoi allemaal ik ben er maar even want ik moet mijn spullen inpakken voor schoolreisje . Gezellig San dat je er ook op zit.
Ik heb vanavond een rondje dijk gefietst en heb meteen gekeken of het op het land rustig was.
Ze stonden allemaal lekker te eten.
ATE schreef:Daniellee_ schreef:
nee die gaan waarschijnlijk met shadow en rocky samen ik vind het voor de meiden geen doen om ze uit zo n groep pony s te halen en lotje die gaat heel hard rennen tot ze er bijna bij neerstort vind ik ook niet zo n prettig idee
nee heb je wel gelijk in..
voordat ik me paarden kan pakken moet ik eerst zien te ontsnappen aan 20 pony's haha
nu maar hopen dat ze er snel op kunnen
LIQUITA schreef:Ik hoop dat Liquita van de week ook lekker het land op kan. Ze gaat samen met Paljas op het kleine stukje land waar Liquita vorig jaar ook stond met Shailo.
LIQUITA schreef:Ik hoop dat Liquita van de week ook lekker het land op kan. Ze gaat samen met Paljas op het kleine stukje land waar Liquita vorig jaar ook stond met Shailo.

benookduiker schreef:ATE schreef:
Zo moet hij werken of niet
nou heb ik het toch wel redelijk uitgelegt ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik hoop dat Liquita van de week ook lekker het land op kan. Ze gaat samen met Paljas op het kleine stukje land waar Liquita vorig jaar ook stond met Shailo.
is er ergens nog klein stukje land ??
benookduiker schreef:ATE
Zie je juf het werk Oja met IE 7 heeft de eigenschap om extra TAB-blad aan te maken hier kan je de site van de
honeybee te zetten
LIQUITA schreef:ATE schreef:
is er ergens nog klein stukje land ??
Geen idee, je kan vragen aan Grardus of hij een stukje afzet.
Daniellee_ schreef:gaan hun snachts ook weer naar binnen..? of wel gewoon dag&nacht buiten..?
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik hoop dat Liquita van de week ook lekker het land op kan. Ze gaat samen met Paljas op het kleine stukje land waar Liquita vorig jaar ook stond met Shailo.
Wat is de reden dat Liquita op een klein stukje land gaat met 1 paard?

ATE schreef:benookduiker schreef:ATE
Zie je juf het werk Oja met IE 7 heeft de eigenschap om extra TAB-blad aan te maken hier kan je de site van de
honeybee te zetten
ie 7??????????????