bij mij was gister heeel leuk maar ook paar dinge wat minder 
k ging met een grote groep nar de stad (10 jongens en 2 meiden ofzoow waaronder moi)toe en eerst dus ff gezellig bij daan geweest. lekker gedronken en gemixt enzoo en toen waren we ff naar zo'n plein geweest waar een vet grote brandstapel was (lekker warm ook
en vuurwerk. toen nog ff verder gezopen en toen was t 12 uur
dus weer ff naar buiten toe maar aangezien t zo koud was weer snel naar binnen gegaan
. toen kregen 2 jongens (van de 10 ofzo) ruzie en werd dr 1 behoorlijk agressief.. die is ook boos weggegaan en die andere ook maar die is later weer terug gekomen. toen was het rond 2 uur ofzoo en toen wouden we naar t centrum gaan.. kom ik erachter dat me jas + geld + id weg zijn (die had ik in me jas zitten) dus dat was behoorlijk poedersuiker. had waarschijnlijk een huisgenote perongeluk meegenomen...heb toen jas geleend en geld meegekregen en toen dus gewoon lekker verder gaan feesten (ookal vond k het behoorlijk poedersuiker..) toen eind van de avond echt zooooo moe dat we maar ff pizza gingen eten omdat we dan ff chill konden gaan zitten.. en daarna weer naar daan's huis gegaan omdat k daar zou blijven slapen
en daar lag me jas weer
met me id en geld. dus dat was weer ff mooi
toen rond half 7 gaan pitten daar en toen waren dr van die k*t mensen die t leuk vonde om om 8 uur 's ochtends vet veel van die klote strijkers af te steken.. maarja weer lekker verder geslapen maarja uitslapen werd um niet helemaal meer 
maar iig wel hele leuke avond gehad op die 2 dingen na
maar nu wel kapot en brak