Was wel mooi.En toen zagen we Felien ook nog, was ook leuk.
Sliep pas om 7 uur en nu ben ik te brak.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Was wel mooi.
en vuurwerk. toen nog ff verder gezopen en toen was t 12 uur
dus weer ff naar buiten toe maar aangezien t zo koud was weer snel naar binnen gegaan
. toen kregen 2 jongens (van de 10 ofzo) ruzie en werd dr 1 behoorlijk agressief.. die is ook boos weggegaan en die andere ook maar die is later weer terug gekomen. toen was het rond 2 uur ofzoo en toen wouden we naar t centrum gaan.. kom ik erachter dat me jas + geld + id weg zijn (die had ik in me jas zitten) dus dat was behoorlijk poedersuiker. had waarschijnlijk een huisgenote perongeluk meegenomen...heb toen jas geleend en geld meegekregen en toen dus gewoon lekker verder gaan feesten (ookal vond k het behoorlijk poedersuiker..) toen eind van de avond echt zooooo moe dat we maar ff pizza gingen eten omdat we dan ff chill konden gaan zitten.. en daarna weer naar daan's huis gegaan omdat k daar zou blijven slapen
en daar lag me jas weer
met me id en geld. dus dat was weer ff mooi
toen rond half 7 gaan pitten daar en toen waren dr van die k*t mensen die t leuk vonde om om 8 uur 's ochtends vet veel van die klote strijkers af te steken.. maarja weer lekker verder geslapen maarja uitslapen werd um niet helemaal meer 
maar nu wel kapot en brak

) en dan morgen samen met projectgenote in elkaar zetten en dan is ie af 
alleen niet zo heel lang gereden. ze staat nu met kiki en lucky in loopstal
maar mira is de baas haha
jeeuj, vet blij
die is zooo scheef.
Alleen hij moet nog even aangepast worden, kussens moeten worden opgevuld (of de boom iets breder weet niet precies wat ie nou gaat doen
). En zo'n mens was zo dom om hem te laten vallen dus toen zat er een deukje in (mini) en toen kregen we 100 euro korting en de aanpassingskosten waren voor hun. Vet chill
En ik krijg hem volgende week als we ook mn laarzen op gaan halen 
Le0niie schreef: