Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:49

Jah en die nieuwe peesjes die ik heb gekocht passen nog bij m'n longeerdekje ook... *LOL* Hmm, als ik nou een dressuurzadel koop kan ik die meenemen met m'n roze dekje en peesjes en kan ik zo gaan lessen... Clown Zal ook nog kijken of ik een hoofdstel met mexicaanse gecombineerde aansnoerneusriem (goud onderlegd Clown ) kan vinden en de set is compleet... *LOL*

Ik ga eten... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:20

Ben ik weer, en we hebben d'r weer een pagina bij... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:31

Hahaha of je koopt een roze pad met zo'n roze westernzadel Clown

Heej idd we zijn alweer op pagina 23! Wel grappig, net weer een topic over hoe je een band krijgt met je paard. En 3x raden waar een bokker met 13 posts mee aankomt om een betere band te krijgen?....... Juistem Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:46

Neeeej Amosjuh is weer terug! Aaaaa word zo gek van dat mens. Die is 19 jaar (is bevestigd door een medebokker) en ze loopt echt de randdebiel uit te hangen. Sommige bokkers... Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:52

Oh oh oh ik mag raden... Haha!

Join up? Koe

Da's zo'n geweldig iets... Jammer dat ik laatst m'n pb box heb geleegd (jouw schuld, jij maakt 'm vol *LOL* ), heb heel lang met iemand gepb't en daar kreeg ik een keer een pb van die ervoor heeft gezorgd dat mijn mening over de join up echt niet meer te veranderen in. D'r zullen vast wel mensen zijn die d'r verstand van hebben en 't goed uit kunnen voeren, maar dat een slecht uit gevoerde JU zoveel schade aan kon richten had ik nooit verwacht...

Miss_Montana schreef:
Neeeej Amosjuh is weer terug! Aaaaa word zo gek van dat mens. Die is 19 jaar (is bevestigd door een medebokker) en ze loopt echt de randdebiel uit te hangen. Sommige bokkers... Boos!

Hmm, ken diegene niet, ga maar een paar berichtjes zoeken denk... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:59

He? Ik dacht dat je het nooit zou raden? Haha! Ik zit op zich niet met de JU want soms is het best ok als het goed uitgevoerd word door een prof. Maar ik zit met het feit dat mensen het aanraden bij volkomen gezonde en brave paarden. Dat snap ik niet

Kijk maar bij mijn berichtjes voor Amosjuh. Kind is knettergek, heb al getemd om mss een waarschuwing voor haar te krijgen door een mod.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:17

Nou je weet toch, na een JU huppelt je poownie als een hondje achter je aan omdat 'ie je nu opeens hartstikke lief vind, want JU versterkt de band... Frusty

Ik ga even zoeken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:20

Idd, je hij vertrouwd je meteen compleet Clown Jeah right, was het maar zo makkelijk... Boos!

Goed, ze heeft iig weer gereageerd. Dus ik ga even kijken. Het topic heeft: wat vinden jullie van het echt slaan van een paard! Ofzo Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:23

Da's ech grappig want die Amosjuh is echt vet makkelijk uit te l*llen Duivel Nu ook weer. Hopen dat Stef en Aerdenhout1 ook even snel komen om dit hilarische topic bij te wonen. Van mijn part mag hij daarna wel op slot gaan, het gaat toch praktisch nergens meer over. Heb iig getemt open dat erop word ingegaan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:58

Pffft mijn internet stierf net... Koe

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 20:33

Internet stierf alweer... Nagelbijten / Gniffelen

Ik zit nu heel sneu stiekem achter de laptop van m'n zusje, zij heeft internet via zo'n kabeltje en die doet 't nu wel. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:15

Goh, internet doet nog steeds vaag... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:43

Oh bij mij gelukkig niet Lachen

Pff, zit op school maar heb zo weer les. Ben net 2 keer heen en terug gefietst, was mijn schrift vergeten waar iets heel belangrijks in stond. Ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:27

Sjonge, soms begrijp ik bokt echt niet

Er is toch dat topic waar je je mening kan geven over welk ras je niet leuk vind? Nou, ik heb daar dus gezegd dat ik arabieren niks vind kwa bouw. Word ik toch aangevallen door een stelletje arabier-freaks! Boos! Maar wel een lekker topic om te gaan rellen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:27

Mijn internet is gewoon stom... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben al weer uit (PTA Engels gehad), en ik ben bij Stees geweest, moow die wordt echt een ijslander... Nagelbijten / Gniffelen Vind zo'n dikke wintervacht altijd zo vervelend, maargoed Stees heeft 'm nog wel eventjes nodig... Nagelbijten / Gniffelen

Da's niet slim dat je een schrift vergeet waar iets belangrijks in stond, moet je dan ook naar huis fietsen of deed je dat vrijwillig? Bij ons hebben ze altijd zoiets van laat dan maar. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:28

Hej we hebben op hetzelfde moment gepost Tong uitsteken

Authentic

En nu is internet weer opvallend snel, maf ding, net moest ik 5 minuten wachten op de volgende pagina... Blond

Authentic

Miss_Montana schreef:
Hej we hebben op hetzelfde moment gepost Tong uitsteken

*LOL* Zag ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:31

Hmm ben vrijwillig gegaan normaal kan het ze niks schelen. Moest toch nog even snel mijn horloge wegbrengen naar een winkel in de stad.

Ja da's behoorlijk irritand die wintervachten. Is ook veel minder fijn poetsen omdat je al die prut eruit moet halen Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:31

Miss_Montana schreef:
Sjonge, soms begrijp ik bokt echt niet

Er is toch dat topic waar je je mening kan geven over welk ras je niet leuk vind? Nou, ik heb daar dus gezegd dat ik arabieren niks vind kwa bouw. Word ik toch aangevallen door een stelletje arabier-freaks! Boos! Maar wel een lekker topic om te gaan rellen Haha!

Ik moet zeggen dat ik veel Arab-freaks wel opvallend fel vind, en ik dacht dat ik fel was. Ik vind Arabieren niet mooi, punt, laten ze foto zien met "deze wel" "nee Koe " "hoe kan je dat nou niet mooi vinden joh", kom op zeg je mag ze toch gewoon niet mooi vinden, sterker nog ik vind sommige echt geen paard meer lijken, als mensen ze wel mooi vinden mag dat maar om nou te zeggen dat je wanneer je een Arabier kent je nooit meer wat anders wilt. De enigste Arab die ik heb gekend heeft mijn mening over Arabs alleen maar negatief beinvloed, die had altijd wat en was ook geen mooi paard om te zien... Bloos

Wees blij dat iedereen een andere smaak heeft, anders liepen d'r alleen maar AV's rond... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:33

Tot nu toe is Stees nog gewoon schoon te krijgen met een enkel hard borsteltje eroverheen, de echte ellende komt in 't voorjaar weer, wanneer ze enorm begint te verharen... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:34

Hahaha ja idd, de enigste die ik echt gaaf vond was Kaylee van Cindy Haha! . Als ik tijd en geld zou hebben gehad dan had ik haar zeker gekocht Ja

Maar idd, ze doen echt heel raar die freaks. Maar wat is er nou mis mee als wij die knollen niet mooi vinden? Ik had ook een foto gequote om een voorbeeld te geven. Ging iemand anders weer andere foto's quoten wat het verschil was tussen die paarden. Helemaal niets, ze zijn allemaal lelijk Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:40

Heb van Arabfans vaak opmerkingen gezien als alleen een Arabier kan je doen zweven, nou dat lukt Stees ook hoor (of telt die niet mee omdat iedereen d'r een Arab noemt? *LOL* ), zelfs dat een 'normaal' paard wegrent wanneer je eraf valt en een Arabier blijft staan, kom op zeg waar slaat dat op... Heel leuk wanneer je idolaat bent van een ras maar ik spam bokt toch ook niet onder met alleen een Quarter kan je doen laten zweven?

Ik heb een keer zo'n heftige discussie gehad met een Arabfan met een bord voor d'r kop, dat doe ik ook niet meer, andere rassen zijn soms gewoon minderwaardig... Scheve mond

Tuurlijk zijn ze niet allemaal zo maar het valt me wel op dat 'Arabmensen' vaker zulke uitspraken doen... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:48

Daar heb je zeker gelijk in. Ik vind ze ook veel te fel, zal er vast mee te maken hebben dat ze op arabieren rijden Clown Maar wat een rare opmerkingen zijn dat zeg? Mijn paard kan mij ook laten vliegen, vooral als hij een enorme bok geeft Haha! Hahaha nee hoor, maar een normale quarter of weetikveelwat kan net zo lopen als een arabier.

Ohja, net postte iemand: Als iedereen zijn mening goed onderbouwt kunnen wij ons meer vinden in de mening. Yeah right, ik geef een keer een goed onderbouwde mening en ik krijg ze allemaal over mij heen Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:54

Hmm, tsja daarom heb ik mijn mening ook maar bijgesteld over Arabs; de Arabs die aan de rasstandaard vind ik niet mooi, want de rasstandaard vind ik niks. Als je zegt Arabs zijn lelijk dan krijg je weer "Jah maar d'r zijn heus wel Arabs die je mooi vind want ze lijken niet allemaal op elkaar", nee zo kan ik ook wel een Belgisch Trekpaard vinden die ik prachtig vind...

Maargoed qua rassen zijn Quarters altijd nog 't mooist, anders krijg ik ruzie met Stees... *LOL*