stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:17

pascha7 schreef:
kom je morgen avond kijken.
ikga er om kwart voor 10 op

Dat is voor mij te laat. Jammer maar ik moet die kleine man weer een beetje op tijd naar bed brengen. Weer n beetje t school-ritme oppakken, anders slaapt hij op zijn 1ste schooldag hahahah

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:20

Ach, is de vakantie alweer voorbij? Dat gaat hard he? Of juist niet hard genoeg? Knipoog Knipoog hihi

Ik ben er dus morgenochtond Bren..

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 23:21

ik kan helaas niet eerder want dan rijden er allemaal van die dressuur mutsen in de bak Tong uitsteken grapje ik kan gewoon niet eerder, want dan kan bo niet mee rennen, dus ik wil gewoon met bo de bak voor me zelf hebben Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:25

Thimo heeft nog 2 weken vakantie hoor Ellen maar ook een enorme hekel aan op tijd naar bed gaan! En wil ik dat weer n beetje in de hand hebben dan moet ik nu weer t ritme wat oppakken. En wat mij betreft mag die vakantie v Thimo nog weken duren hoor, ik vind t wel gezellig!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:27

pascha7 schreef:
ik kan helaas niet eerder want dan rijden er allemaal van die dressuur mutsen in de bak Tong uitsteken grapje ik kan gewoon niet eerder, want dan kan bo niet mee rennen, dus ik wil gewoon met bo de bak voor me zelf hebben Tong uitsteken

Ik ben benieuwd hoe dat gaat.... Ga je dan elke dag rijden met Body er bij? lastig met plannen, je moet altijd wachten to je er bij kan.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 23:36

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Ik ben benieuwd hoe dat gaat.... Ga je dan elke dag rijden met Body er bij? lastig met plannen, je moet altijd wachten to je er bij kan.

wat moet ik dan pas nog maar 4maanden op rust laten staan
kwart voor 10 gaat iedereen maar lekker de bak uit en anders gaat me pa met bo inhet midden staan netals vandaag en als ze problemen hebben hebben ze mooi pech Tong uitsteken gaan ze maar buiten rijden

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:43

Ja zo werkt dat natuurlijk niet Bren hahaah. jij hebt n veulen de rest niet dus je moet je aanpassen aan de rest. Maar als je pa in t ergste geval Body vast heeft moet dat toch kunnen? Ja de paarden zullen wel naar de kleine man kijken, dat snap ik, hij is ook leuk om naar te kijken! En uiteindelijk zal Body moeten wennen dat zijn moeder soms even alleen op stap gaat.... Maar dat komt allemaal v zelf wel. En ondertussen wel foto's nemen hoor! Dan kan ik ook meegenieten v die kleine spring in t veld.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:47

Ik ga naar mijn bedje, moet er morgen op tijd weer uit en naar mijn klant in Hoofddorp. Ik heb morgen eigenlijk 2 klanten want ik moet een klus thuis doen voor een ander blad, wel leuk. Voor hun heb ik laatst mijn 1ste displays gemaakt!

Oh ja ik stond laatst in de Bingo! (ong 2 maanden terug) en ik kwam vandaag ik de snackbar en die dame die daar werkt had me herkent.... later vroeg Thimo of ik nu beroemd was... hahahaahahah.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:17

Haha nou dat wil ik nog wel eens zien Bren Haha! Als het niet gaat dan gaat het niet Bren en ik denk dat jij je dan moet aanpassen. Dinsdag is trouwens tot 10 uur springles. Bo moet toch ook leren op stal te staan als Pasch even rijden is Verward Dat gebeurd toch met alle veulens. Je kunt niet altijd verwachten dat 10 man naar buiten gaat omdat jij wil dat Bo erbij is met rijden. Misschien is het dan handiger dat je zelf buiten gaat rijden. Helaas reageren de meeste paarden nogal fel op Bo en dan kun je de rest van je training wel vergeten Knipoog Piet kan nu wel leuk zeggen dat hij het niet erg vindt maar als er straks 10 man aan zijn deur staat te klagen dan is hij ook niet blij.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 21-08-06 08:23, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:19

ShirleyA schreef:
Ja zo werkt dat natuurlijk niet Bren hahaah. jij hebt n veulen de rest niet dus je moet je aanpassen aan de rest. Maar als je pa in t ergste geval Body vast heeft moet dat toch kunnen? Ja de paarden zullen wel naar de kleine man kijken, dat snap ik, hij is ook leuk om naar te kijken! En uiteindelijk zal Body moeten wennen dat zijn moeder soms even alleen op stap gaat.... Maar dat komt allemaal v zelf wel. En ondertussen wel foto's nemen hoor! Dan kan ik ook meegenieten v die kleine spring in t veld.

Mee eens Shir! Al wordt de kleine man vastgehouden dan is het nog geen doen want hij wil achter zijn mama aanrennen en wordt erg druk en trekt Ger bijna omver. Met veel paarden in de bak kun je dan geen kant meer uit. Gisteren heeft hij trouwens ook niet losgelopen.

Mogguh trouwens Doei!

Hoop dat dat zomerweertje nou eindelijk eens terug komt want word hier wel erg droevig van Scheve mond Het lijkt wel herfst...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:31

goedemorguh..
we zijn er weer Haha!

gisteren topdag gehad met vrienden in de efteling
we reden 's ochtends zo de regen uit en 's avonds er weer in...we hebben enkeld een buitje gehad maar ook heerlijk op een terras gezeten met het zonnetje Haha!

enig idee wat de weersvoorspellingen gaan worden voor de hele week?
Ben het sh*t weer toch wel echt zat aan het worden...
Zou het allemaal al voorbij zijn al dan?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:34

Ik denk dat Brenda wel snapt dat zij zich moet aanpassen aan de rest, en niet andersom.... toch Bren? Haha! Haha!

Ik wil ook nog ZOOOOOMERRRRRR!!!! heb al bijna de neiging om mijn winterjas uit de kast te trekken! hmmm misschien doe ik dat evengoed wel, DIE is tenminste waterdicht! hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:39

Morning!
Nee het is nog een paar kl*te weer, helaas.

Zal wel heel erg druk zijn vanavond op de A10, met al die regen en de afgesloten zuidkant vd ring; bah ik ga maar over de A5, heb ik vanmorgen ook gedaan. Hoop dat ik vanavond wat ruimte krijg om Ilion gewoon even 10 minuten te kunnen laten draven, want dat heeft hij echt nodig. Was gister echt wel even verdrietig dat het niet ging! Morgen helpt Karin me weer, dan gaat het vast wat beter.

Gisteravond de ratten kooien en de voliere schoon gemaakt, altijd wel even een klus maar ook wel lollig omdat vooral de mannen dat erg gezellig vinden en over je heen gaan lopen. Puk de jongste v t spul en sinds donderdag hier, gaat heel goed in de groep. Hij is echt heel snel en raced door de buizen heen, waar Thimo dan weer hard om moet lachen.

Ik ga even n cd branden met de KRO pagina's

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:45

Oh vanochtend echt een stunt joh... schaam me dood Bloos Vrijdag had mijn manager van Amsterdam gevraagd of ik vanochtend op de vestiging kon ondersteunen van 8.30 - 10.30 uur. Ik ben vanochtend gewoon op de automatische piloot naar Almere gereden en net om half 10 gaat mijn telefoon en ik zie het nummer en verschiet van kleur Bloos! Ik ben het helemaal vergeten en zit hier vrolijk in Almere Bloos Heb mijn exsuses aangeboden en gezegd dat ik het echt helemaal ben vergeten en dat ik alsnog in de auto kon springen naar hun toe en anders dat ze de telefoon naar mij konden doorzetten maar dat was niet nodig.

Heb wel goed nieuws... ze zeiden dus: je gesprek is goed gegaan he bij de Postbank! Ik wist nog nergens van dus zei... oh ja? Nou ik mag dus starten volgende week maandag Tong uitsteken Mijn 1e opdracht weer sinds de dood van mijn broer. Wel spannend hoor!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:48

Waar laat je ze dan Shir als je de kooien schoon moet maken? Ze zijn ook wel erg leuk hoor!

Heb je een foto van je nieuwe aanwinst?

Leuk he de efteling Naadje. Ik ben er een paar weken geleden ook geweest en was echt super al die jeugdsentimenten Haha! Python ook erg leuk maar wel erg kort. In het Amsterdams heeft het echt de hele dag tot ongeveer uur of 6 geregent. Echt vies weer!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:57

ja die python was veels te kort Clown

en heerlijk weer in de wildwaterbaan en fata morgana enz..
efteling blijft zeker de leukste Haha!

maar toch moet ik zeggen dat ik het in mijn belevinf toch anders kon herrineren dan zoals het gisteren was

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:09

Haha ja wij waren ook in die wildwaterbaan gegaan en waren echt zeiknat Bloos! Ik kreeg de sproeiers en de waterval echt vol over me heen. Gelukkig was het toen zo'n 30 graden dus droogde snel op.

Efteling blijft leuk of je nu groot of klein bent! Heb me ook rotgelachen om holle bolle gijs Haha! Papier hier... ah toe nou jongens, ik heb zo'n honger *LOL*

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:20

Ja hoor Annemieke dat heb ik wel.
Dit is Flo en hij is 8 weken bijna en is nu 3 weken hier
Afbeelding
Afbeelding

En dit is Puk die als laatste is gekomen.
Afbeelding

Schatjes he. Als ik de kooi doe maak ik eerst t tralie-werk schoon terwijl ze er in zitten en dan lok ik ze naar boven en til de kooi uit de bak die ik dan schoon kan maken. De voliere is helemaal makkelijk al zijn de mannen er vies maar elke dan haal ik de drolletjes vd planken en er zit n schuifla voor de bodembedekking en kunnen ze gewoon in hun huis blijven. Maar ze vinden t te leuk en klimmen over mijn arm naar me toe: erg onhandig schoonmaken hahaha.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:21

AnneOmie schreef:
Oh vanochtend echt een stunt joh... schaam me dood Bloos Vrijdag had mijn manager van Amsterdam gevraagd of ik vanochtend op de vestiging kon ondersteunen van 8.30 - 10.30 uur. Ik ben vanochtend gewoon op de automatische piloot naar Almere gereden en net om half 10 gaat mijn telefoon en ik zie het nummer en verschiet van kleur Bloos! Ik ben het helemaal vergeten en zit hier vrolijk in Almere Bloos Heb mijn exsuses aangeboden en gezegd dat ik het echt helemaal ben vergeten en dat ik alsnog in de auto kon springen naar hun toe en anders dat ze de telefoon naar mij konden doorzetten maar dat was niet nodig.

Heb wel goed nieuws... ze zeiden dus: je gesprek is goed gegaan he bij de Postbank! Ik wist nog nergens van dus zei... oh ja? Nou ik mag dus starten volgende week maandag Tong uitsteken Mijn 1e opdracht weer sinds de dood van mijn broer. Wel spannend hoor!

Doos!

Wel goed dat je bij de postbank aan de slag kan!

Ojajoh

wow Bloos!

die zwart wit foto!! heel mooi!!!
wat een scheetjes zeg!!

AnneOmie

Aaaah geweldig die foto's!! Die middelste foto is ook erg schattig en wat is Puk lief en klein!! Moet maar gauw een keer langskomen om ze te knuffelen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:23

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Doos!

Wel goed dat je bij de postbank aan de slag kan!

Ik zal mijn manger nog wel in mijn nek krijgen hierover... maarja ik kan er nu niks meer aan veranderen. Ben het gewoon echt helemaal vergete. Wat een lekkere Annemieke aktie weer Bloos

Maarja gelukkig heb ik het goed gemaakt en gaan ze weer centjes aan me verdienen als ik volgende week maandag bij de Postbank mag starten. Het is nog geen 10 min. van mijn huis vandaan in Amsterdam! Lekker he!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:28

Hihi ik vond die kleine ratjes v mijn nichtje die hier waren met de bbq zo lief dat ik ook n zwartdumbotje wilde hahaha. Bij beter weer moeten we gewoon weer bbqen en dan kan je Flo en Puk zien!

Lekker dat je straks 'om de hoek' kan werken!

Lief he Naadje, idd die zw/w foto is zoet met dat snuitje omhoog....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:04

mogguh ben pas ne wakker echt schandelijk haha! lekkere actie annemiek Haha! Zoiets is ook echt voor mij

met die jongen is het helemaal over ik heb m gister gesproken en hij heeft me ook beetje voor zitten liegen1 ben er eigenlijk beetje kapot van vond hem zo leuk en hij heeft me hoop gegeven voor niks! hij zei steeds dat ik helemaal top was enzo! en nu kent ie me niet goed genoeg ofzo en blabla zeg dan gewoon dat je niks wilt!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:24

Mannen Misselijk