Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kga lekker eigenwijs zijn op target
op hem voel ik me ook altijd prettig... maakt t me niet uit of ie gaat bokken ofzooo
deed ie woensdag ook
toen ging ik zonder beugels... en toen wou meneer geen schouderbinnenwaarts... maar ik wel
en toen had ik echt de grootste lol
en toen vond paul t ook allemaal wel grappig
omdat veel mensen zoiets hebben als target ettert van: oh ok, doe maar rustig paardje... en ik heb zoiets van: niet zeuren, gewoon doen
ik ben dr ook rond 1 uur... zie je dan!
en zelf nog even gereden. Ben nu trouwens bezig met een nieuw paard wat waarschijnlijk mee naar school kan!
Is een 3jarige trakehner uit een king arthur x rubinstein. Maar poeee hij moet nog veel leren, holiesjit. (nougoed, het is hem vergeven, hijs pas net 3
). Ook ben ik nu bezig met een arabiertje wat sinds 2 weken op de manege staat (had ik al verteld volgens mij ?
). Zou eerst voor de manegelessen komen maar is daar niet geschikt voor, en tot de tijd dat ze verkocht wordt kan ik met haar verder gaan. Ze is trouwens net 6 jaar, en op dezelfde dag jarig als ik ben
.

maar kzal vanmiddag wat stills uit het filmpje maken die mn vader had gemaakt.. Maar target ging er met inrijden wel even vandoor
want ik had een drietand op mn zweepje, en ik gaf m een tik, maar daar schrok ie van
dus ging ie dr ff vandoor... en toen we in de proef de laatste keer de a-c lijn opreden schrok ie van guess, die zwiepte met r staart waardoor de cape van linda wapperde, wat ie eng vond
maar we kregen als commentaar onder het protocol: schitterend, veel aandacht aan besteed!

mocht de les niet in en nu moet ik me tot 12 uur vermaken

, maar vanavond wel toch
kdoe mn best want officieel mag ik thuis niet achter de computer
mams was btje boos

foto? wel tod dat je klik met m hebt 

Amethyst_ schreef:maria die bij mij in de les rijdt die gallopeerde hele rondjes met guardian hoor