Fen: Goed idee van die schoenen, en chaps zitten ook veel fijner tijdens trektocht dan laarzen, vind ik
Je hebt me ook op een idee gebracht, namelijk dat ik ook nieuwe stal/rijschoenen moet hebben, en dan het liefst voor de trektocht natuurlijk. Ik heb hier in Engeland Wellies gekocht (rubber laarzen) maar daarmee ga ik natuurlijkniet te paard, ook al zijn ze wel erg stoer vind ik..
Wat betreft dat heuptasje: als je er eentje hebt of kan lenen/kopen (bij de hema hebben ze best goede voor iets van 6 euro) dan is dat wel handig. Je hoeft echt niet zoveel mee te nemen dat je een rugzak nodig hebt (wat trouwens helemaal niet handig is, vooral tijdens het galopperen zijn die dingen echt niet veilig als je het mij vraagt). Wat ik zelf meeneem te paard: koekrepen, telefoon, kaart, geld, klein flesje water, eventueel fototoestel. Dat past allemaal redelijk in een heuptasje en als je je regenjas meeneemt past daar ook nog wel wat in de zakken. We hadden vorig jaar 2 paarden met zadeltassen, daar gaan reserve beugels, beugelriemen, hoevenkrabber, teugel en allerlei andere zooi in. Eten en slaapspullen gaan allemaal in de bus, daar kan je zoveel in proppen als je wil 
Pauline: Ik kom rond de 22ste weer terug, mijn stage duurt nu nog twee weken en dan ga ik nog een weekje vakantie vieren hier. Wat leuk dat je op de bruiloft was, ik hoop dat het een mooie dag was, ik heb ze iig een kaartje gestuurd vanuit Engeland. Hoe is het met Marleen, wat doet ze nu? Heb je nog iets van Wendy gehoord?
Zijn er trouwens al nieuwe paarden op het Lamoen, weet iemand dat?