Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxxLotte

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:58

Tjha en dan gaat zo´n dagje toch snel!:P

Was nog best lekker buiten toch Amarie!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:10

En wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
Piet heeft Gorez weer 'gereden' Hij was super braaf zij Piet dus hopelijk blijft het goed gaan.

Daarna heb ik Olympus gereden en die was echt stront vervelend (was ook een beetje mijn eigen schuld vanaf dinsdag niet meer gereden dus dat is hem vergeven..

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 08:57

Gisteren naar mn verzorgpaardjes geweest, merrie die hoefbevangen is/was gelongeerd, stappend ging allemaal goed zelfs alweer gedraaft! En dit is pas de 2de x dat ze weer aan het werk is!:)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:45

waar staan die verzorgpaarden van jou dan?

Hoe komt het dat ze hoefbevangen is? te vers gras ofzo

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:13

Zo ik ben ook weer aanwezig hier op bokt. M'n vakantie was wel lekker maar ben blij om weer thuis te zijn Knipoog

Zaterdag heel lekker gereden op Generaal, ondanks de hitte. Ilaisa ging in de buitenbak wel lekker maar omdat het te hard ging regen maar naar de kleine binnenbak gegaan, waar het voor geen meter ging want alles en iedereen was interessant.

Zondag ook op Ilaisa gereden en ik heb een sprongetje gemaakt. De eerste sprong was echt rampzalig, ze ging suuuuper hoog over een heel klein kruisje en ook nog eens veel te vroeg Tong uitsteken Maar daarna ging het echt goed en was ook echt leuk. Dressuurmatig ging ze daarna ook veeeeeel beter lopen!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:19

haha ik heb het gezien marieke.. Adriaan zat ook allemaal te lachen hoe ilaisa erover heen ging haha

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:48

Morgen ben ik ook weer van de partij op de manege. Straks eerst maar even Femke bellen of sms'en hoe het nu met Legend gaat. Dus wie weet voor sommige mensen tot morgen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:38

jaa ik ben er denk ik 's avonds pas. Met dit weer kom ik echt overdag niet hoor

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:45

Velddriel, Ze had krachtvoer gekregen wat ze helemaal niet mag/nodig heeft. Perongeluk uit de kar gepakt..

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:16

Ik ben 2 weken weg! TOt over 2 weekjes!!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:27

Salvador staat nu even thuis dus ben ik wat minder op de manege. Ik verwacht dat hij donderdag of vrijdag weer naar de manege komt dus dan zie ik jullie weer.
Zaterdag ben ik er zowiezo voor de lessen.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:33

Haha ja dat zei Adriaan al, dat ie het verwacht had en dat iedereen vroeg of het Paloma was? Tong uitsteken
Ik ben alleen niet zo'n springheld en dacht inderdaad, daalijk krijgen we van die Paloma-acties, maar ach het viel mee, uiteindelijk sprong ze best netjes!

Anne-marie leuk dat je ons zaterdag weer les geeft! Vind het een fijne manier van lesgeven! Lachen

Ik ben er hoop ik donderdag weer even, ligt eraan hoe laat ik moet autorijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:31

jaa ze sprong later wel goed ja.. Joejoe deed het ook erg leuk.
Nou annemarie we zien je vanzelf wel weer verschijnen en dan zie ik je idd zaterdag ook..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:54

ahhh heeft er iemand nog een baantje voor mij gewoon voor doordeweeks.. Wordt helemaal gek van Vivent..

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:21

Vervelend dat je je baantje niet leuk vindt.. Ik zou helaas zo niet weten waar ze nog mensen zoeken eigenlijk. Misschien even bij het uitzendbureau vragen?

Ik ben vanmorgen nog even geweest en heb Ilaisa gereden. Weer even gesprongen maar het ging niet zo goed vandaag, ze kwam steeds niet uit en ik kan er te weinig van om haar te helpen. Maar daarna nog even gedressuurd en dat ging echt heeeerlijk! Dus voortaan weet ik hoe ik haar losgereden kreeg, gewoon eventjes een paar sprongetjes maken Tong uitsteken

Morgen ben ik heel de dag werken dus ik zie jullie zaterdag weer denk ik.
Angeliek als ik je niet meer spreek een fijne vakantie!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:39

nou dat is wel leuk toch (ik weet de afstanden ook niet maar olympus wel da schilt Tong uitsteken)
Angelique fijne vakantie..

En annemarie sal weer terug dus ik zal je wel weer vaker zien

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 20:45

Vandaag ook weer even naar de manege geweest. Weer even op Legend gestapt, maar ze stapt nog erg kort. Denk dat er echt iets niet goed zit. Ze was beetje fris en kneep hem een keer, maar goed wat wil je als je zoveel op stal staat. Ben nu weer een week weg naar Center Parcs, dus ben volgende week vrijdag pas weer op de manege, als ik er dan al ben. Veel plezier met alles wat jullie gaan doen en tot over een week.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 00:34

hele fijne vakantie en dan zie ik je volgende week zaterdag zoiezo

Annemarie ik zal je nog wel zien, maar de pony van vd B. hoeft voortaan alleen maar gestapt te worden 2 keer per dag, dus je hoeft niet af te sproeien en spul erop te doen.. Ik kan eigenlijk altijd wel, maar dan weet je dat al vast..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:02

Gisteren een heel lekker lesje gehad. Bijna iedereen wel geloof ik.Toch fijn als iemand anders eens lesgeeft, dan hoor je toch weer andere dingen waar je weer mee aan de slag kunt.
Was ook echt heerlijk weer om te rijden alleen mogen al die beesten van mij wel op vakantie, en ze hoeven ook niet meer terug te komen. Je wordt echt gek van de vliegen en andere kriebel- en steekbeesten. Alleen Marieke niet, want die had een ingespoten paard Tong uitsteken.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:15

Hoe deedt Versace het vandaag ?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:15

Gisteren bedoel ik

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:30

Ehm...die liep niet mee. Eigenljk was het me nog steeds niet duidelijk waarom niet. Want we hadden een vrijwiliger voor d'r Tong uitsteken .

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:37

Versace deedt een beetje gek bij ons in de les, Sabrine er 2x afgegooid en is daarna naar stal terug gezet omdat het niet meer goed ging.
Femke hadt ook nog een trap van d'r gekregen in dr rug.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:11

Ehm...die liep niet mee. Eigenljk was het me nog steeds niet duidelijk waarom niet. Want we hadden een vrijwiliger voor d'r Tong uitsteken .

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 00:54

Annemarie wilde versace liever niet mee in de les (wat ik heel begrijpelijk vind)
zaterdag en vandaag is ze er niet uitgeweest, en vanavond niet naar de wei gegaan.. Waarschijnlijk gaan ze morgenvroeg de wei op en anders moet ze volgende keer een keer los