Haha ja de 1e keer is altijd spannend, ze zijn bij ons ook al naar het bos geweest, verliep ook allemaal prima geloof ik.. 
Aahw leuk dat jullie een veulentje hebben! Wat wordt er verder mee gedaan, gaan ze em verkopen of inrijden en gebruiken voor het gehandicaptenwerk? Wij hadden namelijk ook een veulentje op de manege, maar die is toen verkocht en daar ingereden.. En weer doorverkocht en weer doorverkocht.. Wel jammer, want ik denk dat t best een gaaf beestje zou zijn geworden.. De manege is em ook uit t oog verloren en dr zijn een aantal mensen naar em opzoek.. Dus als 1 van jullie een bruin ponytje met een grote witte vlek op z'n buik en een maanoog die de naam Evert draagt kent.. 
Verder kreeg ik afgelopen zaterdag te horen dat echt een superlief oud paardje bij ons op de manege in mei wordt ingeslapen.. Helaas, maar het is wel beter voor dr want ze heeft iets met dr longen ofzo en kan daarom niet op stal en staat de hele dag in de paddock, dr in een weitje zetten kan ook niet want ze eet de pollen op en dan krijgt ze zandkoliek.. Het wordt 2 weken van te voren op t prikbord gehangen zodat iedereen afscheid kan nemen.. (ik weet eigenlijk niet of ze lettelijk neerzetten dat ze wordt ingeslapen of dat ze gewoon weggaat ofzo.. magoed)..
Hoe doen ze dat bij jullie als er een paardje weggaat?