Manege Moleneind in Tilburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Re: Manege Moleneind in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:34

alvast heel veel succes!!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:03

Dankje Haha!
Ik denk en hoop dat het wel goed zal komen, word onze 3e wedstrijd samen, de eerste waren we 2e en de tweede waren we 1e Haha!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:05

is het 27e weer onderlinge dan? Lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:32

Ja Lachen
Als het ondertussen niet veranderd is in ieder geval, maar marie-therese had de vorige keer gezegd dat het 27 januari weer was Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:53

van wie krijgen jullie eigelijk les?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:26

Ik krijg les van christ Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:45

*meldt zich ook maar even in dit topic*
Ik heb een bijrijdpaardje op Moleneind. Ben er iig altijd op zaterdag en zorg ervoor dat ik voor 1 uur gereden heb. Kan dan nog lekker lang in de kantine zitten en kijken naar de manegelessen vanachter een kopje koffie.

Claudia ben jij degene die vorige week Rover er ook uit had gehaald en m buiten vast gezet had om te poetsen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:45

Jennnnn schreef:
is het 27e weer onderlinge dan? Lachen

Ja doe je mee? Tong uitsteken

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:12

Ja klopt, ik zorg altijd dat ik rond 1 uur op de manege ben zodat ik lekker de tijd kan nemen om m te poetsen en met m bezig te zijn enzo, en dat natuurlijk ook na het rijden Lachen
Heb t gevoel dat t steeds een beetje beter gaat met alles Knipoog

Was jij niet toevallig dat meisje die met een paardje buiten liep, volgens mij had je ook nog een kindje erop laten stappen? Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:19

ikkuhclau schreef:
Was jij niet toevallig dat meisje die met een paardje buiten liep, volgens mij had je ook nog een kindje erop laten stappen? Knipoog

10 punten voor de quiz!! Afgod

We hebben een hele fanclub en iedere keer als de les van 12 uur klaar is, zijn er 3 meisjes op Grenat willen "rijden". (lees: stappen en ik hou m vast... Knipoog )

Ik kan ze echt niet ontwijken want ze komen echt aangestormd. Maar op zich is het ook wel schattig, want met t rijden is het echt een hele moeilijke, maar zo op het erf doet ze geen vlieg kwaad.

En nou ga ik je ook nog een complimentje geven: vind dat je goed bezig bent met Rover. Ik heb m weken achter elkaar rond zien stuiteren en vorige week was ik verbaasd hoe netjes je m rond kon sturen.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:22

Aaah wat ontzettend lief van je Lachen
Ik heb zelf ook het gevoel dat het best wel goed gaat maar ik kan natuurlijk zelf niet oordelen aangezien ik t niet kan zien Knipoog

Maar ik had niet gezien dat het grenat azur was joh! Tong uitsteken
En leuk, zo'n fanclub Tong uitsteken Heb ik ook gehad, maar die wilden niet op mijn paard rijden maar op mij, ik moest dus maar even paardje gaan spelen Clown

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:33

Nou ben ik eigenlijk helemaal niet van de complimentjes, tenzij ze echt verdiend zijn, dus deze kun je in je zak steken. Knipoog

Heej jij kent Grenat. Tong uitsteken Vertel?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:36

Hihi Lachen
Nou ik ken m niet echt zo, maar ik weet dat hij van Jadie is Knipoog
En ik zie m weleens lopen enzo, heb m trouwens ook een paar keer op de onderlinge zien lopen, ziet er netjes uit Lachen

Ik ken trouwens echt enorm veel paarden op de manege Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:40

Hihihi. Ik begin ze nou ook langzaam allemaal te leren kennen... Ken de eigen paarden beter dan de manegepaarden. Er hangen ook geen bordjes. Boos!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:44

Haha, bedoel je geen bordjes bij de manegepaarden? Knipoog
Dat staat op dat bordje bovenaan in hun stal, maar ze verwisselen in een week ongeveer 3462347652389756 keer van plek Tong uitsteken
Naja ik herken ze allemaal aan hun uiterlijk én hun karakter, ze verschillen allemaal van elkaar maar ik zou van een super lange afstand zo kunnen vertellen of het orita of rover is, of het zirga of pardoega is, haha Tong uitsteken
Maarja ik ben ook al zon 4 jaar op de manege, dan begin je zowat alle paarden wel te kennen Knipoog

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:11

Ik hoor trouwens net dat vrijdag ons manege-ponytje yellow is overleden aan een hersenbloeding Verdrietig

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:37

hhmmm... is ie dood ja? ik was vrijdag ff op de manege... en toen stond ie idd heel zielig in een stalletje... da erbij... dus... ik wist al niet wat er aan de hand was Boos!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:02

Ja Yellow is dood. Hij heeft wrs een hersenbloeding gehad. De DA heeft m ingeslapen.... Ik wist het idd ook al maar ik had maar niets op internet gezet omdat Christ t stil wilde houden...

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:44

Ahh wat sneu voor Jellowtje.. Boos!
Weet nog wel dat ik mijn eerste les daar op hem gereden had..

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:37

Nja stilhouden zal toch niet lukken, met naga en par bleu en prinsesje en blacky wist ook iedereen het binnen een week ofzo..
En je zult toch tegen de kindjes die erop willen moeten zeggen dat yellow er niet meer is..
Vind t wel sneu want t was echt een super stoer ponytje, vond zichzelf helemaal de leider van de groep, en hij trok vaak zn, tsja, hoe zal ik t noemen ? Die band die ze om hun nek hebben trok hij altijd over zn oren en dan kon hij niet verder, dus was ie echt zon stoere indiaan! haha Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:10

ahh das wel sneu van yellow... toen ik nog op de pony's reed moest ik altijd voor die kleine kinderen de pony's die voorbij yellow stonden pakken want yellow 'trapte' haha nog nooit iets van mee gekregen maarja als eenmaal een iemand er in gelooft gelooft heel gauw iedereen het Tong uitsteken ik ken de manege paarden ook wel redelijk goed (nu alleen niet meer weet bijv. helemaal niet wie rover is Tong uitsteken ) maar ik kende ze allemaal vrij goed. nou dat was mij zwets verhaal wel weer voor deze keer ga vandaag naar de paarden want er zijn er 4 ziek.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:51

Het is wel waar, want yellow heeft mij ook een keer getrapt haha Tong uitsteken
Als je dan de stal in kwam ging hij heel dreigend achteruit en ik moest altijd naar Jimmy die dus achter yellow stond, en ik was altijd super bang om er langs te gaan dus snel een snoepje in de voerbak zodat ie naar voren ging haha! Tong uitsteken
Maarja ik kreeg al snel in de gaten dat je maar gewoon moest laten zien wie de baas was en toen was ie super braaf Tong uitsteken
En waarschijnlijk lees je dit pas vanavond ofzo, hoe is het nu met de paardjes ?

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:13

ahh sterkte met de paardjes elvira!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:48

hey,.
gister had er nog eentje 40,3 graden koorts en vandaag was het hoogste 38,2 Lachen dus het gaat kei goed gelukkig nog een paar dagen rust en dan langzaam weer beginnen met rijdne

maar dan zal ik bij yellow al gelijk een goeie indruk hebben gemaakt ofzo Tong uitsteken bij mij heeft hij nooit iets gedaan

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:52

haha Tong uitsteken
Fijn dat het al weer beter gaat met de paarden!