manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:11

Zo, daar was ik weer!
Na een lange dag Paardoes...wel moe! Kinderfeestje van 16 kids is niet leuk meer! Werd gek van al die gillende kids die om je heen renden...aaah! Tong uitsteken Dus we waren pas laat klaar met alles opruimen en afsluiten.
Maar mocht Luna weer longeren, het irritante is alleen dat iedereen zich ermee bemoeit..zelf doen ze t nie! Maar ze was redelijk braaf (he annemijn Knipoog ) Dus er zit vooruitgang in! En 's middags nog ff lekker op nanda door de bak en over de balkjes gecrossed...zo leuk he! Vork
Enne Cis, we zijn blij dat je er weer bent, heb je gemist! Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:49

ja was leuk, wil egt nog een keer egt springen (die les krijgen we nog tegoed.. )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 20:28

<3
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:30

aaah, wat een schatjes! Pling Houden jullie al die kleintjes?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 20:32

jaja allemaal gehouden en nu zijn ze al weer 2

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 12:52

jaaaa ik ben terug! (met een nieuwe ava Haha!) ik was echt helemaal dood toen ik zaterdagavond thuis kwam maar ik ben nu al weer aardig tot leven gekomen haha. Wel heeel veel geleerd dus dat was de bedoeling he. verder niet zoveel boeiends oja bar: heb je foto's vant ringrijden?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:09

Hello allemaal!
Ja ik heb foto's van ringrijden, ze zijn niet zo geweldig want mn vader kon niet zo goed timen, ook waren ze er maar heel kort (mn ouders) want ze hadden 2 kindjes mee en eentje kreeg een astma-aanval dus dat was niet zo gezellie.
Neline had 12 ringen, dus dat ging wel goed... de winnaar van de dag had 29 van de 30 ringen... pfoe! Dus we hadden niets gewonnen. Wel hebben we de 2e plaats gewonnen voor de versiering, dus dat was in ieder geval iets! Nou hier komen de foto's, ik ben een beetje lui dus ik zet er geen commentaar bij...
Er zit ook een foto bij van een knol en eentje van Voice met Arno (Nel dr zwager) erop! Shaar was helemaal gelukkig dat ze met dr trailer mocht en ze liep er ook meteen in...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag 18 juni ga ik zelf met Sharon meedoen in Gapinge, haha dat wordt nog wat Tong uitsteken!
Maar shaar had het erg naar dr zin en maakte soms een paar vreugdesprongen als nel de ring had, nel vond dit wel wat minder, maarja...
Ook stopte ze 1 keer recht onder de ring, dat was ook niet helemaal de bedoeling!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:23

Coole foto's! En fijn dat het zo goed ging!
Nu jij nog de volgende keer! Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:24

@ Lumy : wat een schatjes!
@ barbie: leuke foto's Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:27

Heej, ben je nou weer hier Nien? Zit net een bericht te plaatsen bij t reelaer topic voor je! Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:02

heee leuk bar! Super gave versieringen... past leuk bij dr lekker meisjesachtig. Ik weet niet of je mn pb had gekregen maar zou je me die foto's van ons met shaar willen sturen naar mn zeelandnet adres als je het niet meer weet pb je maar ff...zou je dat ff willen doen? dankejwel

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:05

voor mij? Tong uitsteken. nou dan ga ik maar ff kijken Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:34

Hee ik kom er net achter dat 1 foto het niet doet... ff opnieuw dus
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 19:21

toppie foto's! (shaar met der mooie paarse hoofdstel Tong uitsteken en die bloemetjes.. lieff!)
enne 12 ringen op een paard wat je eigenlijk niet kent is tog perfect? en dan ook nog een paardje die nog nooit is gaan ringrijden.. heel goed (brain)!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:22

Heej, cool dat je ook kan posten Denice!
Na een paar vrije dagen, (moest ff bijkomen van het stappen...was weer een vage avond in mn leven, haha Clown => foto's volgen nog een keer..) moet ik morgen alweer om 8 uur in de trein zitten voor naar school...het leven is hard Tong uitsteken

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:32

Heejjj mensjes langg nie gesproken kon namelijk nie in de huiskamer maar dankzij annemijn kon ik er op Tong uitsteken dan je wel annemijn Bloos ma ja ik zet er binnekort wel wwer foto's op nou laterzz denice

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 13:52

denice! Go jij! Go jij!
leuke nieuwe ava cis (we hebben allemaal maar ff creatief gedaan en een nieuwe gemaakt *LOL* )
ben benieuwd naar de foto's thirz Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:10

Heej, we zijn net de foto's wezen halen...dus nu hebben we bijna alle foto's + verhaaltjes van de vrijwilligers binnen! (En anders vergeet Jan zn foto's op de sturen, haha!) Maar nu moeten we dus nog voor iedere ruiter een stukje verzinnen. Best een werk, maar ik dacht, jullie kunnen ook wel een beetje meehelpen....volgende week zaterdag moeten we toch wachten op de vrijwilligersles, dus kunnen jullie mooi ff helpen met het bedenken van stukjes, ok? Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:17

Euhm wat hebben wij voor act voor de bonte avond?
Ik kom niet deze zaterdag maar volgende week naar de manege... dus dan kunnen jullie mij ALLES vertellen....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:54

De act is heel goed..(gaan we vanuit, nu de uitvoering nog! Tong uitsteken ) Maar Nienke heeft dus een verhaal geschreven, dat staat in dit topic:
viewtopic.php?f=68&t=412359&hilit=
En dat verhaal gaan wij opvoeren als toneelstukje! Wordt vast heel spannend en we verdienen er vast veel punten mee!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:57

ja egt een super verhaal...
en je foto's van t uitgaan en je lieve fotograaf zet je hier neer tog??
wil ze wel zien nl...
en bar wat vind je er van? de spanning giert door je keel tog?? (ik vind van wel!)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:08

haha en ik ben de bitch Haha! maar ik wil wel helpen verzinnen hoor! oja ik moest ff nadenken maar het is natuurlijk volgende week weer onze week?! toch? want nu is het diplomarijden en dan kan ik daarna eindelijk weer ff rijden...de vraag is op wie maargoed. Dan komt dus ook die valideles er lekker druk denk ik allemaal van die gillende rondrennende kindertjes...zijn er dan ook nog steeds kinderfeestjes??

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:20

Ik wil geen kinderfeestjes meer, na afgelopen zaterdag vind ik ze niet meer leuk! Clown En het is dan ook wel erg druk...dus de kinderfeestjes doen ze maar lekker een andere keer. Hmm, misschien kunnen we eindelijk eens een keer gaan springen!
Ging vanochtend op Lennon rijden, vroeg aan de moeder van Inus: heeft Inus nog gereden sinds vorige week? Nee, zei de moeder, Inus heeft heel heel druk: ze moet werken, leren en..stappen!! Haha, moest er wel om lachen! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 17:02

8-)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 20:31

Heej mensen hoe is het heeft iemand leuke foto's van flocky en hannes maakt nie uit of ze er alleen of met ze twee opstaan nou bedankt xxx denice