Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:28

Ik ga niet naar tentenkamp...ben er gelukkig niet komende week. Ik laat even mijn bankrekening tot rust komen Haha!

Wat ik vandaag toch gedaan heb...was om half 11 uit van school en ben lekker onder de zonnebank gaan liggen...ben in slaap gevallen...gelukkig zit er een wekker op dat ding...anders was ik nu zo rood als een kreeft Haha! Scheve mond

Ik kan het niet laten...volgende week koop ik een nieuw dekje:
grijs met zwarte/gouden bies. Nu Cherida met Lady is gestopt heeft ze 2 setjes meegenomen die we samen hadden gekocht. Mis haar nu al Huilen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 02:37

ja idd jammer, maar nou heb jij weer een reden om nieuwe setjes te kopen Haha!

nou, ik ben net terug van stal *gaap gaap* kwart voor drie dus we hebben het toch aardig lang volgehouden he!

vondt het iig erg gezellig, boeiende (en niet boeiende) gesprekken gehad!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 02:43

haha ja ben je nog tegen de wind in gekomen?
anique en ik stonden nog even (even?) te kletsen en we vonden die oranje lucht al zo apart Haha! maar toen begon het ineens heeeel hard te regenen/hagelen/waaien, ik ben dus alsnog zeiknat thuis gekomen Knipoog

maar ik vond het weer gezellig hoor vanavond! we hebben weer erg interessante discussies gehad, zoals altijd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:25

ik weet inderdaad niet waar we nou altijd die boeiende ondererpen voor discussies vandaan halen Haha!

haha, en wij maar kijken 'vanochtend': wat is het nog licht he, zou het door die lucht komen Verward
We waren ook binnen een seconde doorweekt, maar ik moest en zou mn regenjas nog even aantrekken (vanwege praktische overwegingen Haha!)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:30

Ireentjuh schreef:
haha ja ben je nog tegen de wind in gekomen?
anique en ik stonden nog even (even?) te kletsen en we vonden die oranje lucht al zo apart Haha! maar toen begon het ineens heeeel hard te regenen/hagelen/waaien, ik ben dus alsnog zeiknat thuis gekomen Knipoog

maar ik vond het weer gezellig hoor vanavond! we hebben weer erg interessante discussies gehad, zoals altijd Haha!

Dat was dan een lang gesprek daar buiten zo midden in de nacht.

Maar de avond was inderdaad weer gezellig en natuurlijk ook de gesprekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:33

vooral de gesprekken john Haha! ben trouwens redelijk makkelijk tegen de wind ingekomen ja! viel me nog mee!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:37

Gesprekken op de stal zijn bijna altijd wel leuk toch??

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:16

Het was dus wel gezellig zo te horen?
Zijn er nog foto's gemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:01

nee geen foto's voor zover ik weet!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:17

Nee dit keer geen foto's!!

Trouwens, Ko zijn oog zag er vandaag weer "normaal" uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:18

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 19:31

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:55

Anique en ireene (en de rest als julie zin hebben), hebben julie nog zin om mijn aankomende moeder te komen bezichtigen de 2e week van de vakantie Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:23

ik ben de 2e week van de vakantie in Egypte, dus dat gaat een beetje lastig Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:41

Zo...nou dat moet je ook zeker doen. Je zult evita wel missen zeker die week.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:50

Jaaaa Verdrietig
het is zeker een jaar geleden dat ik Evita dan zo'n tijd niet gezien heb..
Gelukkig gaat Iris (verzorgster die haar op vrijdags doet) haar die week verzorgen, dus dat zit wel goed Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:52

Ireen, als je wilt dan kun je maandag nog lessen, om 19.00
Ik weet niet of je nog wilt?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:55

Oh ja Mirjam, ik vergeet het al de hele week te zeggen tegen je, maar je zak geplette haver is binnen.
Als je hem nodig hebt dan moet je maar een seintje geven!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:55

ja als dat kan wil ik nog wel graag les maandag!
anders heb ik echt een hele periode geen les gehad, en ik liep van de week nog wel tegen een paar probleempjes aan met Eviet dus het lijkt me wel een goed idee Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:04

Ok is goed. OK dan!
Ik wilde eigenlijk lessen met Ko, maar ik ben maandag de hele dag vrij, dus dan rijd ik eigenlijk liever overdag ipv 's avonds.. dan kan ik 's avonds John ff helpen met Biz.
En ik kan dan mooi ff de paarden voeren terwijl John aan het lessen is Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:06

Ireen...de mooiste foto meenemen doet wonderen denk ik.. Ach gut

Van wie hebben julie eigenlijk les op stal? En hebben jullie zeg maar een les-uurtje of iets in die trant?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:07

Zijn trouwens de buitenboxen al in gebruik? Dat vroeg ik me ineens af.
Gaan jullie nog naar tentenkamp?

Vrijdag-middag mogen julie ook komen hoor als julie tijd/zin ect hebben.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:20

Nee helaas zijn nog niet alle buitenboxen in gebruik.. Het is nu natuurlijk ook niet echt de tijd om te verhuizen met je paard.
Ik ga niet naar tentenkamp, ik heb niet echt iets nodig eigenlijk Schijnheilig

Er is op maandagavond van ca 17.30 tot ca 20.45 les en op donderdag van ca 15.00 tot ca 17.30. Er hangt een rooster in de zadelkamer, meeste mensen lessen of elke week of 1x per 2 weken.
Er mag dan maar 1 ruiter bij in de bak. Héérlijk de bak voor jezelf, gaat eigenlijk ook altijd goed, tenzij er iemand nieuw is op stal, dan gaat het weleens een keertje fout Bloos
We hebben les van Mike Balm, een Z-"nog iets ruiter" Haha! ik dacht Z2 maar kan inmiddels ook wel ZZ-licht ofzo zijn, weet het eigenlijk niet
Mike geeft erg goed les, kijkt wat jij en je paard kunnen, kan ook erg goed rijden. Dat is natuurlijk niet heel erg belangrijk maar soms wel handig als je tegen iets aanloopt. Schijnheilig Hij weet het ook erg goed over te brengen..
Ik was donderdag wat onzeker over het rijden met Ko, maar daar speelde hij erg goed op in en heb ik toch erg lekker kunnen rijden en nog redelijk pittig ook (en dat terwijl ik had gevraagd om een rustig lesje *LOL* ). nee hoor voor mij voorlopig geen andere instructeur/trice Lachen

Ook John gaat nu veel beter, hij heeft een tijdje van een bokker les gehad, dat is toch wel zo zonde geweest, ging totaal niet vooruit, eerder achteruit. Sinds John weer lest bij Mike gaat het echt stukken beter en gaat hij ook met sprongen vooruit OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:22

Oh ja Ireen, ik heb net de paardendrogist gemaild of ze een leuke prijs kunnen maken als we meerdere van die voerballen bestellen. Linda, Gaby, jij, ik, volgens mij was er nog iemand, maar weet het ff niet meer.. misschien Anique?
Hoop dat ze een beetje snel reageren Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:25

Erika, nog ff vergeten...
Ik moet vrijdag werken, dus voor mij wordt langskomen erg lastig, Anique is dan denk ik nog in Londen, maar dat weet ik niet zeker hoor!