Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Britt_Sisi schreef:Hoihoi! leuk dat je paarden gaat huren!
Ze hebben geen officieel opstapkrukje maar als je aangeeft dat het zonder niet lukt kan je vast een stoel gebruiken of desnoods de picknickbank! En voor de paarden heb je niet echt een keus zelf. Zij geven paarden mee waarvan ze denken dat dit bij je past. Je kan bij het bellen natuurlijk altijd aangeven dat je een lief, groot paard wilt. Als je dat aangeeft gok ik dat je Duke of Only mee krijgt. Dit zijn beide hele lieve en grote paarden (met een stuur en een rem). Dus ik zou zeggen even aangeven met het bellen!
Als je foto's van de paarden wil zien kan je even kijken op http://www.rchetfjordenpaard.nl en dan bij paardeninfo of paardenfoto's hier staan foto's van alle paarden!
Metaxa schreef:Haha ja, erg leuke paarden! Hoe gaat het trouwens met de indeling van de paarden?
_Linn_ schreef:Metaxa schreef:Haha ja, erg leuke paarden! Hoe gaat het trouwens met de indeling van de paarden?
Deze informatie staat ook op de site die hierboven gegeven is, bij vraag en antwoord!
Leuk de mensen die gaan huren en hier op kamp gaan! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden!
Ik heb ook echt onwijs zin in volgende week!
Metaxa schreef: