Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jessymarengo schreef:dirk was ook mijn schatje ik ree elke zaterdag op hem en hij is met justice en jollt in de wei naar limburg gegaan bij het oude baasje van jolly en binnenkort komen er fotos.
liesJ schreef:hoe gaat het nu met marit???
mis der nog steeds..
Marjolein_K schreef:Weet iemand waar Jes in Rhoon staat? En is zij nu wel van Filip? Ik heb haar jaren geleden geleased. Ben vorig jaar nog eens op Barendrecht wezen kijken maar volgens Gerda stond ze in een wei in Rhoon, maar ze wist niet precies waar. Ik zou haar graag nog eens willen zien.
_Tristan schreef:Zou het geen leuk idee zijn als er een rijvereniging op de manege zou komen? Er staan een hoop paarden in Barendrecht, kom er met buitenrit vaak een paar tegen en er zijn geen verenigingen meer in de buurt. ( Mazeppa is weg en de develruiters is een eind rijden hier vandaan) Ik zou iniedergeval meteen lid worden!en ik denk wel meer!
petra31 schreef:Daar geloof ik helemaal niets van want ik heb die eigenaar van Jolly toen gesproken en zij had geen plek voor een ander paard. Heb ook van het personeel toen gehoord dat ze voor de slacht aan een handelaar zijn meegegeven. Maar als je mij foto's kan laten zien van een Dirk en Justice in de wei dans ik alweer een paar rondjes om de tafelIk blijf dansen haha
jessymarengo schreef:dirk was ook mijn schatje ik ree elke zaterdag op hem en hij is met justice en jollt in de wei naar limburg gegaan bij het oude baasje van jolly en binnenkort komen er fotos.