Cykie en Tav misschien gaat de hele stal verhuizen met paarden daar waar Marion staat. Heel verhaal, maar Tav heeft het al gehoord via de mail. Vrijdag weet Marion meer. Ik ga van 25 mei t/m 1 juni vrijdag tot vrijdag. Ben heel benieuwd hoe het daar is. Tav je kan daar ook voor een weekend of weet ik het hoe lang een chalet huren. Je kent de paden ook daar ga lekker met Tence genieten als je kan.
taverno
Geplaatst: 14-03-12 22:05
Ik zal je een berichtje sturen.(Cynthia)
taverno
Geplaatst: 14-03-12 22:08
cassandra84 schreef:
. Tav je kan daar ook voor een weekend of weet ik het hoe lang een chalet huren. Je kent de paden ook daar ga lekker met Tence genieten als je kan.
Maar Tence kan niet alleen. En ik ga er niet alleen zitten.
Nou wat een heerlijk weer! Ik zou wel meewillen Marion, maar ik weet niet of je dat aandurft met Noah, dat begrijp ik best . Anders denk ik dat ik een lang weekend alleen ga.
O jeetje, jouw kat Marlon?? Heb je de amivedi en de dierenambulance al gebeld. Is ie gechipt??
taverno
Geplaatst: 19-03-12 21:13
Tencie had vanavond een beetje krampies,had hem al opgezadelt maar vond hem anders dan anders. Wilde tijdens het rijden door zijn benen zakken. Afgezadelt en gaan stappen,hij ging nog 2x rollen in zijn box maar uiteindelijk is het vanzelf weer over gegaan.(met alleen wat mental support van doc voor het baasje )
cassandra84
Geplaatst: 19-03-12 21:36
Marlon ik hoop echt dat je kat snel gevonden word of opeens bij je voor de deur staat.
Tence krampjes gelukkig ging het beter met hem en met jou met behulp van Doc
Ik heb voor Abel eindelijk peesbeschermers gevonden ja het is echt lastig die in zijn maat te vinden. Deze worden het. Kan Arwen met echte peesbeschermers gaan springen. Ze was dolblij toen ze het hoorde helemaal
nikkielvis
Geplaatst: 20-03-12 08:13
Helaas heb ik hem nog niet gevonden. Gisteravond rondjes blijven lopen rond mijn huis en in de omtrek. Heb gister middag ook heel veel flyers in brievenbussen gedaan en bij de hoogvliet en albert heijn opgehangen. Mensen aangesproken en bij sommige aangebeld. Een iemand wist zeker dat ie hem nog geen 2 meter van mijn huis hebb zien lopen toen die de hond eergisteravond uit aan het laten was. Hij benadrukte dat ie het echt zeker wist. Dus ik heb hoop dat meneer dus niet door iemand is meegenomen omdat ie zo leuk is. Maar dat ie nog geen zin heeft om zijn vrijheid op te geven. Ben er echt wel kapot van en hoop ook dat ie weer snel naar mij toe wil.
Amivedi en dierenambulance worden elke dag gebeld. Helaas heb ik hem om een bizarre reden niet gechipt. Daar baal ik wel van maar helaas niet gebeurd.
nikkielvis
Geplaatst: 20-03-12 08:56
Kleine update. Ik heb er een goed gevoel bij. Ik denk dat ie gevonden is in delft. Heb nu gebeld maar er neemt nog niemand op. Zodra ik wat weet laat ik het gelijk weten. Ik zit helmaal te jubbelen op mijn stoel. Ik hoop zo dat ie het is....