Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:36

Sandy_ schreef:
:wave: haha wat stiekem aan het meelezen ;)

Toch niet stiekem genoeg :+ ;) ! Hoe is het met jou?

Ceriadwen

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 20:25

Hey Fieke,

Zal morgen ff je foto's online gooien, vanavond red ik t nietmeer sorry ... heb 'n beetje hoofdpijn.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 20:31

Ceriadwen schreef:
Hey Fieke,

Zal morgen ff je foto's online gooien, vanavond red ik t nietmeer sorry ... heb 'n beetje hoofdpijn.

Leuk! Doe maar rustig aan hoor, ik loop niet weg :+ . Lekker op tijd naar bed.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 20:41

:wave: :wave: bezjoer
Hier is ook niet veel spannends gebeurt :D
Ik ga weer, toedelsssss :wave:

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 22:19

Twinklebel schreef:
Sandy_ schreef:
:wave: haha wat stiekem aan het meelezen ;)

Toch niet stiekem genoeg :+ ;) ! Hoe is het met jou?

Gaat goed hoor.
Krijg 13 juli de sleutel van m'n huis, dus ben druk bezig om vanalles in te slaan.

Met jou ook alles goed en met Vien en Esmee?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 06:59

San je moet je trouwens op de BBQ lijst van stal zetten :). zoals het er nu uitziet kan het grootste gedeelte op 30 juli.....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:15

Nou springlesje gisteren was leuk :D Alleen mijn laatste landing was niet zo super als gepland.

Afbeelding

Dit was ergens halverwege de les... daarna was het hoog hoger hoogst voor Vincent geloof ik. Ik heb geen idee maar het schijnt dat de laatste sprong 3 keer de hoogte was en dat kreeg ik niet meer mee.

Oefening baart kunst.. ooit komen we er wel.

Tiss wat Jess zegt.. Vincent is een paar stapjes verder dan ik ben.. en snapt niet altijd dat ik nog echt een puppie ben en nog niet zo knap ben als hem.

Chef ging overigens ook heel leuk.. beetje wiebelig soms maar volgens mij vind ie t wel leuk :D

Fieke, heb je een mailadres waar je de fotos hebben wil? Of zal ik ze ergens online gooien voor je?

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:30

Esther.. je maakte idd een flinke smak gister, gelukkig kan je alles nog prima navertellen.. En Vincent deed overigens wel erg zijn best! Je hebt vast spierpijn!!

Wat wiebelig is idd een goede omschrijving voor Chef zijn springkunsten. En dan zit er soms wel een heerlijke sprong tussen.. Ook hier geld, dat oefening vast ooit een keertje kunst baart.
Maar hij was iig braaf en had het zeker naar zijn zin.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:38

Spierpijn is mild uitgedrukt. Ik heb het idee dat ik eerst overreden ben door een vrachtwagen, daarna door zo'n ouderwetse wringer ben gehaald, om vervolgens als een touwtje ben gebruikt in een touwtrekwedstrijd.

Maar goed.. Vincent was braaf vanmorgen, lette heel goed op ( hij wil wel eens als ongeleid projectiel op een grasspriet afduiken) en liep ook heeeeeeeel langzaam met me mee.

Maar goed, ga ervan uit dat het over 2 weken weg is.. dan neem ik de lage sprongetjes mee en dan mag Heimen het overnemen wanneer Vincent te enthousiast dreigt te worden. ( Want ook lage sprongetjes kan je hoog overheen, been there done that, 't bewijs staat inmiddels als een landkaart over mijn linkerkantje heen)

Ik vind Vincent altijd een kadootje.. iedere keer komt er weer wat anders tevoorschijn, tis maar net hoe je het papier eraf haalt lijkt het wel. En dat voor die "tuiger" die aldus iemand alleen maar voor de kar hoorde :p

Ach Chef is nog een baby.. die springt straks boven iedereen uit zodra hij door heeft waar zijn benen horen. Ik vind t knap.. ik deed t niet met mijn peerd toen die net 4 was :p

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:54

De paaardjes hebben het super gedaan gister mogen jullie echt trots op zijn. En de volgende keer spring je gewoon weer de sterren van de hemel met vincent:D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:23

Zo Es, die foto ziet er stoer uit, is toch leuk dat ie het zo leuk oppakt. En ach oefening baart kunst hoor... :)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:58

ik hoorde het gister van Louise Es.... dat wordt gebak trakteren! hahaha
maar sterkte met je meer dan spierpijnheids gevoel :P

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:59

pfff morgen waarschijnlijk heel de dag in training voor intro voor nieuw systeem op me werk.... in aug. zelf naar Copenhagen ervoor :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:01

Uprica schreef:
ik hoorde het gister van Louise Es.... dat wordt gebak trakteren! hahaha
maar sterkte met je meer dan spierpijnheids gevoel :P

En bedankt he :p

Ik zet van de week wat in de kantine :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:20

zeker op vrijdag middag al ik met vaknatie ben... hahaha

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:34

Hahaha das wel een idee :p

Nee hoor.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:08

Uprica schreef:
pfff morgen waarschijnlijk heel de dag in training voor intro voor nieuw systeem op me werk.... in aug. zelf naar Copenhagen ervoor :)

Nou ja zo'n buitenlands uitje is toch wel leuk

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:15

Ooh leuk, was er weer springles? Heb je nog meer foto's Esther?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:20

Ja van Fieke een paar van op de laan, die kwamen we tegen en ze zat zo te glunderen op Vien dat Chelle snel een paar foto's heeft gemaakt... en dit was de enige die er "toonbaar" uit zag van mij dan.. heel veel bewogen foto's of dat er iemand voor stond. En de foto waarop meneer als een raket omhoog ging.. die is er ook niet :( Ben ik voor jan met de korte achternaam op mijn plaat gegaan....

Ik heb maar een stik of 5 foto's van het springen.. voor mijn gevoel lag ik er vrij snel naast en heb daardoor geloof ik en passant ook de les van Louise min of meer verknald waarvoor excuus :(

Maar goed toen is Chelle op Vincent gaan stappen en die had de camera vast.. van de balken etc zijn zowiezo geen foto's.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:32

Citaat:
Spierpijn is mild uitgedrukt. Ik heb het idee dat ik eerst overreden ben door een vrachtwagen, daarna door zo'n ouderwetse wringer ben gehaald, om vervolgens als een touwtje ben gebruikt in een touwtrekwedstrijd.

hahaha, mooi omschreven!
Sterkte!!!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:34

CharlyBrown schreef:
Citaat:

hahaha, mooi omschreven!
Sterkte!!!

Ach eht heeft zijn voordelen... ik hoef geen huishouden te doen gnagnagna... en ik heb een voorproefje van hoe ik loop als ik 85 ben :D

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:44

:D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:39

Nou geef even aan wanneer de volgende springronde weer komt, dan kan Dave weer even leuke foto's schieten. Is altijd leuk die actiefoto's... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:53

Je bent pas een echte ruiter als je 100 keer gevallen bent Es, hoe ver zit je nu :D :+ ?

Je mag de foto's wel hier neer zetten hoor, als je wilt!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:44

Druk ook hier :D

K zit te dubben om Veer een keer voor de keuring van GrP te laten gaan......aan de ene kant vind ik het wel prima, maakt mij eigenlijk vrij weinig uit of ze wel een of ander papiertje krijgt of niet, andere kant misschien een keer een leuke ervaring.....Op t eerste gezicht lijkt ze keuringswaardig volgens de mensen die er iets vaker komen dan ik....