Haha eten is wel lekker, avondeten muah... Geen topkok haha. MAAAR wij hadden halverwegen vorige week ontdekt dat op nog geen 5min rijden een snackbar/supermarkt/restaurant/dorp/ijskraam is En dat die snackbar ook shoarma, pizza, friet etc heeft Dussss haha. Want we hadden eerst pizzaria gebeld, maar die wisten niet waar dat knhs centrum was en wij zeiden in ermelo, maja bleek dat ermelo nog 10km verder is ofzo dus wilde ze niet komen haha.
hahaha, nou dat is dus geregeld Dat wordt snacken!
Ashley5760
Geplaatst: 04-02-11 11:06
Ik was trouwens gister op hengstenkeuring kwam ik 2 mensen van vorig jaar tegen (knhs week eentje komt dit jaar weer (Maikel, michael of hoe je het ook schrijft heeft een heeeeel cool paard, echt leuke gozer) en de ander niet gesproken, maar was ook niet zo'n leuk uh nouja ik kon het er niet zo goed mee vinden
Tegen dat probleem liepen wij destijds ook aan, dat ze niet bezorgde. Toen zijn we met onze hele kamer in een kanariegele veewagen naar het dorp gereden en hebben we daar pizza gegeten!
haha vorig jaar was er een clubje (waaronder Dienke, dat is pas een diehard/feestbeest) Die elke avond aan de biertjes en wijntjes zaten tot in de late uurtjes Andere hadden t idd al eerder opgegeven en lagen al lekker in dromeland
Martine_Levi
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-11 19:51
Ik ben bang dat ik tot de laatste categorie behoor..
Zoo jij bent een bikkel Corella! Hoop dat je een binnenbak hebt? Ik was vanmiddag bij de paarden (buitenbak) maar dat werd helemaal niks! Allerlei wervelwinden in de bak! Ben er dus maar niet opgegaan
zo, ben ik er een tijd niet geweest is er al druk geregel met shirts, bier, wijn etc! Wij hebben thuis een kratkoeler, past precies een krat bier in,, die zou eventueel mee kunnen. Hij werkt op stroom.
Zooooooooo ik ben uitgewaaid nee geen binnenbak Heb hem eerst gelongeerd, ong 20 minuutjes. ik ben nog vertrouwen aan het opbouwen, ik ben noggal bang en onzeker geworden, dus dit was een goede test Heb links en rechtsom wat gedraaft en rondje galop gedaan verder lekker uitgestapt. Hij was wel braaf dus morgen ga ik vol goeie moed weer een keertje een half uurtje proberen te rijden !
Enne over de koelkast, Misschien kan ik er 1 meenemen, maar dat weet ik nog niet zeker!
xlszjuh95
Geplaatst: 04-02-11 21:21
ik heb wel gereden vanmiddag samen met Ysolde in die vreselijke wind! maar ging redelijk, mijn paard was braaf alleen de wind was niet zo fijn, hele tijd het gevoel dat ik eraf waaide
Hier ook vreselijk veel wind.. vandaag maar niet gereden, gisteren namelijk ook al rodeo gehad en nogal raar gevallen.. Al mijn spieren zijn nu gevoelig.. Morgen maar weer even rijden!
Ik heb m'n les afgezegd, ben zelf afentoe ook wat onzeker en dan ga ik er niet om vragen. Heb het verplaatst naar maandag. Morgen wel weer even rijden, hopelijk is dan het weer beter.