ella, zoals ik eerder tegen linda heb gezegt ik zou niet je berichtjes op bokt zetten hier over, wie weet leest ze mee oid.. sommige mensen worden daar niet blij van
Nee ik ga ook niet letterlijk het berichtje kopieren en zeggen wie de eigenaar is, maar ik wilde gewoon even vertellen wat ik allemaal mag doen dan haha
Nou me kado's zijn gelukt. De moeder van Coco is ook leuk, hele grappige, btj maffe, gekke vrouw Morgen ga ik stage inhalen, wordt 's morgens gebracht en moet trug met de bus, ben ik vet lang onderweg maar oke.
Alleen ik ben bang dat we zondag niet naar het dolfinarium gaan en dat ik dus 33 euro weg gooi. Ik heb namelijk naar alle waarschijnlijkheid geen auto. We moeten 's morgens helpen bij het asiel en daarna brunchen we daar en dat duurt denk wel tot een uur of 2.....als we dan nog met het ov naar harderwijk moeten zijn we daar pas 4 a 5 uur ofzo....nou dat heeft nut....en dan vind Coco het te duur om helemaal met ov te doen....pfffff stomme rot sneeuw, ben het echt helemaal beu.
Ik vind het nog wel grappig hoor, wij komen echt overal met de auto helemaal geen problemen gehad tot nu toe. Me moeder zit echt een vreemde film te kijken... Over een vrouw die door dr eigen man verkracht word enzo
Ligt eraan wat het budget is uiteraard, maar een goed boek is nooit weg lijkt mij? Aangezien je HoN leuk vind zou ik de boeken van Kelley Armstrong aanraden en dan de Dark Powers trilogie. dat zijn The Summoning, The Awakening en The Reckoning Op haar website staat ook nog The Gathering, maar volgens mij gaat dat over een ander meisje.. Ik ben nu zelf in The Awakening bezig, het tweede deel en ze schrijft echt super leuk.
Boeken zijn idd altijd goed denk ik. En verder, ik kan nooit kiezen voor cadeau;s dus aan mij heb je niks... Sta altijd uren in de winkel en dan samen met mijn broertje voor me moeders verjaardag Hij pakt gewoon iets en zo dat is haar cadeau! Haha ik ga dan vet lang denken over de kleur en zo xD
Ik vind het voor mezelf ook altijd lastig. Tegenwoordig zeg ik gewoon doe maar iets van Blond Amsterdam, omdat ik dat servies spaar voor mn uitzet Voor anderen ben ik vaak wel crea bea. Voor de beide oma's en voor mijn opa dan ook ga ik een kaarsenplateau maken met potpourri en een foto van mij en jeroen erbij Voor mn ouders heb ik een hele mooie foto van mij en jeroen op canvas laten bedrukken dat wilden ze graag. Voor jeroen dezelfde foto maar dan een veel groter formaat, denk dat ie het wel tof vind Voor mn schoonmoeder een lekker luchtje Voor mn schoonvader een dvdbox van monty python Voor mn schoonzusje een boekendoos van de schrijfter van de devil wears prada Voor mn zwager bonnen van bol.com
Moet vanmiddag nog even een kaarsenbord halen voor Jeroen zn oma en een foto lijstje oh en een kadootje voor mn schoonmoeders verjaardag want die is de 29e jarig
mmm hij is hier niet in de boekenwinkel te koop.. dus denk dat ik die maar een andere keer vraag (via bol.com komt ie niet optijd aan) maar ik heb nog wel een paar boeken die ik wil lezen, dus ik vraag er daar wel een van
Oh okay Ze zijn echt heel tof, heb deel 1 in 5 dagen uitgelezen (lees vooral veel op mn werk als het rustig is). Nu is het vrij druk dus kan niet superveel lezen helaas,.
_Lucy
Geplaatst: 23-12-10 11:13
ik denk dat ik vampire diaries ga vragen, die heb ik ook nog steeds niet gelezen
Ik meld me ook hier... Ella had gereageerd op me advertentie om me te helpen met me paardjes. Ben super blij met hulp een goeie verzorgster is vaak ver te zoeken.
1e kerstdag bij vrienden eten 2e kerstdag bij mn achternichtjes eten en daarna uit bij hun als ze iets kunnen regelen dat ik naar binnen kom ik hoop van niet eigenlijk.. want t is daar nit echt superleuk ofzo.. het begint pas leuk te worden als iedereen al aardig wat op heeft maar als ze mij binnen kunnen krijgen, mag ik niet drinken... vorige keer vond ik t ook neit echt iets aan..
ik denk dat ik vampire diaries ga vragen, die heb ik ook nog steeds niet gelezen
Hmm die schijnen wel heul anders dan de tvserie te zijn en dat houd me eigenlijk een beetje tegen want dan ga ik in de war raken Ik moet nu echt nog een maand wachten op nieuwe afl. van the vampire diaries *sad* Oh oh oh heb gisteren Shrek forever after gezien, hij is echt ge-ni-aal!
Ik meld me ook hier... Ella had gereageerd op me advertentie om me te helpen met me paardjes. Ben super blij met hulp een goeie verzorgster is vaak ver te zoeken.
ik kijk t niet op tv, dus dan maakt t niet zoveel uit wou het eerst wel kijken, maar heb de eerste paar afleveringen gemist, en ben toen maar niet meer gaan kijken