zojuist een bevestigings mail gehad :d staan er al aardig wat op! Voor week 5 staan op dit moment ingeschreven:
NikitaAlberts Danique vanBakel Laura van den Berg Alice van den Berg Elviera Boverhof Arielle van den Braak Mandy van den Broek Dominique Cartmel Marloes van Deudekom Mandy van Eeden Kim Eijsbouts Tara van Ewijk Evelyn Groot Marielle van Hage Marinka Heijkoop Else Heunen Hannah Konings Maaike van Kooij Sabine Koops Beroet van Kraats Franka van der Louw Mojet Machteld Chloe Millo Femke van Overstraten Tamara Platteel Melissa van de Post Sheila van Roon Joyce Rooze Roxanne Siebeling Lia Smit Nienke Spijkerman Rianne Straver Melanie Stritzke Nina van Tilburg Henriette Tolner Danique Vermeulen Benthe Vermeulen Myrthe Vermeulen Kelly Versluis Lynde de Vries Stephanie van Vuren Iris de Wekker Kim van Wijk Pauline van Wingerden Anna de Wit
ik kreeg net ook deze mail. en heel toevallig staan er ook nog twee andere vriendinnetje van me op dat wordt gezellie.. wist helemaal niet dat ze dit jaar ook zouden gaan !
Ik sta er ook bij! Ben echt blij! Al denk ik dat ik de enige ben die met een pony komt! Maar ik ben dan bijna 18 en wil niet als oudste bij Allround Pony's komen!