winnitou schreef:zitten al lekker aan de chips (met allioli) met cola (water) voor d ebuis met ik hou van Holland
bah wat stinkt de allioli, haha hoef niet te zoenen dus dat scheelt weer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole1995 schreef:@Winn,ben heel beniewd naar zo`n taart van jou hahaha.lekker hoor.
Hoe gaat het eigelijk qua dingen meenemen?Wil graag wat meenemen maar niet dat we heel veel van het zelfde hebben dat lijkt me niet handig.Xan,hoor ik van je wat ik mee kan nemen.
Nicole1995 schreef:@Winn,ben heel beniewd naar zo`n taart van jou hahaha.lekker hoor.
.
Citaat:Citaat:HA HA HA, volgens mij is het voor de ouders nog het meest spannend!Wat heb je voor hem gekocht? Of eh.... wat heeft de Sint in zijn boot laten inpakken?
domino express met looping (daarvoor ging ik naar de Macro), cd Nick en Simon, dobbelspel Colonisten van Catan, chocolade letters (mooi opgesierd),
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Vandaag heb ik ondanks het slechte weer toch een super fijne dag gehad! We hadden veel ritten en het was lekker bedrijvig op de Dam. Ook was het niet koud, dus dat scheelt ook weer!
slecht weer? alleen vanmorgen een klein buitje en verder is het droog geweest (boven mijn hoofd), je zat weer aan de verkeerde kant van de tunnel

rockoo schreef:winnetou hoe lang heb jij gerevalideerd na je nieuwe heup een vriend van mij moet de 16 geopereerd worden en nu zijn wij benieuwd hoelang dat zal duren