Des: ga jij lekker aan je huiswerk joh haha! Eerst dagen is altijd heel erg wennen! Maar ik heb t 6 jaar lang naar mn zin gehad daar hoor! Maar dan zijn er wel nieuwe kluisjes! Zo hip waren ze in mijn tijd nog niet
Denies: gelukkig valt het dan tot nu toe nog mee! Zag gister dat je wel nog op de startlijst van Spaland staat.. Dat gaat dan ook niet lukken
Zo, al m'n huiswerk is af. Ook voor donderdag en volgende week maandag! Noes ik weet niet of ik morgen op stal ben, ik probeer 't wel natuurlijk! Ik moet nog even leren inplannen..
Ik hoop dat ik morgen niet teveel huiswerk krijg! Noes: Hoelaat ben jij morgen op stal? Zou jij anders Kapric eruit willen halen rond 5 uur? Sms anders maar ff!
leentje13
Geplaatst: 24-08-10 21:23
O ja: Ik zit in de B1 (met korfbal)!!!!! Was nog super spannend, maar zit er toch in!!!
oudaccountx
Geplaatst: 24-08-10 21:30
leentje13 schreef:
Ik hoop dat ik morgen niet teveel huiswerk krijg! Noes: Hoelaat ben jij morgen op stal? Zou jij anders Kapric eruit willen halen rond 5 uur? Sms anders maar ff!
Ik heb morgen 7 uren dusja..
loveseben
Geplaatst: 24-08-10 21:38
Noesie schreef:
zondag a.s. mooie tijd! 10.30uur en 10.50 uur!
Ik ben er zondag niet he Moet je effe een ander slachtoffer strikken om te lezen Aangezien Des nu HOLLANDS aan het leren is, kan zij het vast wel doen
Grrr ik kan niet slapen lig in geen een positie lekker met mijn rug en heb ook nog eens lekker last van maagzuur!!!:( balen want moet om half 8 weer werken snif heerlijk af en toe dat zwanger zijn;):p
Goeiemorgen allemaal! Pff ze gingen hier het plein schoonmaken om half 7 konden we eens een keertje uitslapen... Ik ben er vrijdag de hele dag, dus als je hulp nodig hebt bij de bbq?