Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lillian__ schreef:ik ben inmiddels 17 en ik wil heel graag naar het fjordenpaard alleen ben ik net te oud! zullen ze echt nee zeggen of zullen ze zeggen dat ik het zelf moet weten (ik weet wel dat ik bij jongere kinderen kom maar dat maakt mij in feite niet zo uit, ik ga niet af op leeftijd maar om hoe iemand is)
zijn er daar trouwens toltende ijslanders?
kim345 schreef:KirstenVosje schreef:@Kim345, die foto die jij laat zien, dat is wat anders dan een bit aan een halster vast knopen. Dit is gewoon een hoofdstel, dat je het bit er op en af kan klikken is mooi meegenomen. Vind dit een stuk veiliger eruit zien.
Edit; Niet dat ik het zo verschrikkelijk erg vind hoor, ik vind het juist een slimme oplossing om 200 paarden van een hoofdstel te voorzien.
Ik vind het toch echt hetzelfde principe. En het is niet vast knopen. Het enige verschil is dat zij met riempjes werken en ik kan het klikken.
En heel eerlijk. Riempjes zijn steviger dan musketonhaken. Die gaan eerder kapot/roesten/vastzitten dan leren riempjes
@ britt.
Je hebt wel hoofdstellen van de EJ voor 20 euro.
Maar het leer wordt heel snel rafelig.... Dus dan krijg je ook weer dat het niet goed genoeg is
Destination schreef:Ik heb gehoord dat de paarden er best snel vandoor gaan? Bij mijn zus waren er ook twee afgevallen en die konden echt wel goed rijden