Grote springbos vind ik ook niet leuk. Vooral niet op Tivara, een laaghangende tak waar ik niet onderdoor kan met Tivara, heeeeeel fijn. Moest ik van een of ander achterlijk stijl heuveltje af van Henk 'gewoon, zoals ze dat in die cowboy films doen' zegt hij dan ook nog
Ik vind springen eng, ik hou niet van takken in men gezicht en ik wil men knieen graag houden. maar als ik op maxima zit MOET ik gaan heb ik alweer gehoord
Ja he kiki, ik moest de paarden buiten zetten en toen ik klaar was liep het zweet al van me af En nu is het bewolkt, gister scheen de zon maar toen moest ik natuurlijk weer werken
gister met rijden ik dacht dat ik out zou gaan ofzo haha, door die hitte, maar ik leef nog.. en toen ik afstapte was door die bodyprotector me hele rug nat, gelukkig had ik een shirt aan waar je dat niet in zag
zweet liep van me hoofd af, en t stopte pas toen ik gedoucht had
want ja, ik was ook nog eens op de fiets naar stal
Zo ben weer veilig aangekomen We reden voor niks...ze hadden hetgeen me zusje wilde niet meer...lekker dan! De terugweg kwamen we langs de mac en toen ging me zusje trakteren op een mc flurry, altijd leuk!
En Britt, ik had het juist andersom. Ik heb de afgelopen week niet egt goed gegeten, veel chips enzo en toen ging ik op de weegschaal staan en was ik opeens een kilo lichter....altijd leuk om te weten