Jane_ schreef:Nouja, Phil is wss kreupel.
Aah echt? Balen zeg.. kwam jij der vandaag achter?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Jane_ schreef:Nouja, Phil is wss kreupel.
Aah echt? Balen zeg.. kwam jij der vandaag achter?
Iriis_ schreef:Jaa klopt!
Mijn moeder gaat ook op haar![]()
Ik moest van me moeder aan jou vragen of jij het goed vind om op ons zadel te rijden! Want er zitten er steeds maar 3 tussen...
En mijn moeder zou graag op ons eigen zadel rijden
Alleen maar beter dan haar eigen zadel! Is het een dressuur zadel of dat springzadel?

Astor schreef:THANKS WIJFIES
Ik heb weer een 55-200mm lens gekregen voor mijn verjaardag! Dus dat worden weer veel fotoshoots
En heb ook nog een geheugenkaartje van 4 gb gekregen dus ik kan zeker veel foto's maken!!
En ik heb ook een super mooie ring gekregen van mijn broer van Ti Sento.
Het zijn 2 ringen over 1 elkaar van echt zilver en over de ene zitten allemaal steentjes.
En de andere is zeg maar gewoon zonder en dat staat een beetje voor een broer en zus ring.
Echt zo lief toen hij dat zei dat hij daarom die ring had uitgekozen!
Andere cadeautjes volgen nog dus ik hou jullie op de hoogte
.
.
(via pb aub).
.
.

? En bij wie ? 

Enneh, als je zelf een toettoet hebt moet je me wel een keer naar Ayla karren hé?
Zet ik jullie op de foto met mijn nieuwe cam of de jouwe
! En wat leuk dat je 1ste rijles meteen goed ging! Raar is dat he, als jij opeens achter het stuur zit.. 

..
. Volgende keer beter té hard rijden, en te korte teugels dan dat hij voor jou gaat verzinnen wat er gaat gebeuren. Is net een klein kind, zodra je hem uit het oog verliesd is het al gebeurd
Volgende keer gewoon weer doen, iss heel leuk hoor