Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annitavier schreef:HHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPP
Wie o wie heeft er zin om Edje te rijden van 11 september tot 27 september?
Rik kan niet extra alleen op de woensdag en de zaterdag.. en Linda kan niet omdat ze haar eigen bijrijpaardje moet doen..
Angelkisssss schreef:annitavier schreef:HHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPP
Wie o wie heeft er zin om Edje te rijden van 11 september tot 27 september?
Rik kan niet extra alleen op de woensdag en de zaterdag.. en Linda kan niet omdat ze haar eigen bijrijpaardje moet doen..
Ik denk dat ik wel veel dagen kan, zeker als Rik gewoon de woensdag heeft, dan doe ik Newie natuurlijk. En heb ook redelijk wat dagen vrij dus New en Ed kan ik ook op 1 dag doen als Jo nog op vakantie is. Dus laat maar even horen of ik je kan helpen.
_Rijkie_ schreef:Meiden...
Ik wil er verder niet veel over kwijt op internet.....
Bart is weg, er is iemand afgevallen bij de africhtingsstal waar hij stond en daarna is het slechter en slechter gegaan...
Ik heb besloten om afscheid van hem te nemen, heb er geen vertrouwen meer in met hem..
wat jammer!! Hij was zo leuk maar ja daar heb je niet zoveel aan.. xXmaaikieXx schreef:wat heeft joyce een ontzettend mooi briefje opgehangen in de kantine..stond met flinke tranen in m'n ogen! echt heel mooi gedaan!
leuke foto's carien! mooie beschermers![]()
ik kan dan niet schrijven belin want dat is het kermis