Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Sjeemig, dat meen je niet....stelletje sukkelsIk hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.. Dat is dus ook een reden waarom ik gestopt ben met die molenservice. Liuiqta heeft er ook eens 2 ½ uur in gestaan. Toen kreeg Collin de schuld. Ik ben toen verhaal gaan halen bij Diana. Zij vertelde mij dat de molenservice de verantwoording is van Tom en Chantal. Collin kon die verantwoording niet dragen, en ik denk dat dit ook voor het nieuwe meisje zou gelden. Je kan er gewoon niet op vertrouwen dat het goed gaat. Net zo dat het nu nog steeds gebeurd dat de molen maar 1 kant op draait.

LIQUITA schreef:He jaggie, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ik ben helemaal nog niet beter. In het begin van de avond begon het al wat te rommelen in m'n buik. Na het eten van wat rijst met roerbakgroente (dacht dat dat wel kon) moest ik weer tot 2 x toe rennen naar de wc. Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd
. Ik plof maar weer op de bank met m'n dekbedje
.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Ik vond dat programma met Beau van Erven Doorn wel leuk.
En Ogilvie vind ik ook beter idd.
Echt erin geloven doe ik pas als ze mij een keertje een reading geven. (en het klopt)
Dat was ook erg indrukwekkend moet ik zeggen.Die man die gewonnen had was wel erg raak met zijn dingen wat hij zei.

Nicole1995 schreef:Ik hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.

xan schreef:Tjemig Lin, da's balen.
Dat verhaal van Liquita kende ik al, maar nu weer jou verhaal. Dat is toch belachelijk. Ze hebben toch een lijstje ofzo.
Toen NoNo ziek was is hij zelfs ook in de molen gezet. Vond ik ook al zo stom. Doet Tom zijn werk nog wel met plezier ??????
Nicole1995 schreef:Ik hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.
meelen schreef:xan schreef:Tjemig Lin, da's balen.
Dat verhaal van Liquita kende ik al, maar nu weer jou verhaal. Dat is toch belachelijk. Ze hebben toch een lijstje ofzo.
Toen NoNo ziek was is hij zelfs ook in de molen gezet. Vond ik ook al zo stom. Doet Tom zijn werk nog wel met plezier ??????
Die heeft tegenwoordig toch een ander pleziertje bij Veldt?

meelen schreef:xan schreef:Tjemig Lin, da's balen.
Die heeft tegenwoordig toch een ander pleziertje bij Veldt?

Nicole1995 schreef:Tja, dat kan ook niet lijkt me. Maar ondertussen staan er wel 2 paarden, 6 uur rondjes te draaien. Ik snap ook niet dat ze op zo'n dag dan nog die service verlenen. Wat niet gaat, dat gaat niet. Lijkt wel echt of alles om geld draait.Amaretto stond er ook in hoorde ik net.Chantal was vrij van de week ook nog natuurlijk.Tom schijnt voor alles op te moeten draaien,dus dat kan natuurlijk niet zo.
xan schreef:Ja natuurlijk, dat snap ik. Ik heb ook liever dat Liquita 2 x per dag uit haar stal komt. Maar niet op deze manierMaar ja stoppen met die service is ook zo wat.
Ik vind het zo lekker te weten dat hij op maandag en dinsdag er in de ochtend nog even uitkomt, omdat er pas 's avonds gereden wordt. Daarom doe ik het eigenlijk.
. Ik heb dan liever dat ze 1 x per dag haar stal uit komt, dan het risico (en die is heel groot, blijkt maar weer) te lopen dat het fout gaat. Ook omdat ik weet dat ik echt woest
zou worden als ik te horen zou krijgen dat m'n paard 6 uur in de molen heeft gestaan. En zeker als ik het achteraf te horen zou krijgen. mntj schreef:Ja ik had echt te vroeg gejuigd. Ik wilde zo graag beter zijn (voelde me overdag ook echt goed) en had gelezen dat de klachten met 12 uur over zouden kunnen zijn. Daar heb ik me waarschijnlijk te veel aan vast gehouden. Helaas voel ik me vandaag ook nog steeds niet lekker, nog steeds een misselijk gevoel. Daar gaan al m'n plannen voor het weekend, en dan ben ik nog wel jarig ook. Hihi....arme ik...ff zielig doen hoorwat naar liquita dat je er nog niet af bent
beterschap dan maar weer en laat je verwennen.
.