Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:he Elize hoe kun je een foto in je profiel zetten
Jimb0o schreef:Pfff wat een gedoe Linda met het laden, maar wel heel herkenbaar![]()
Wij hebben daar ook wel eens een tijdje gestaan en ons record hebben we gevestigd op de Treekhoeve.... 2 uur erover gedaan en echt alles wel geprobeerd....nu werkt het nog steeds met een longeerlijn aan de voorstang, hij ziet het lijntje hangen en hij gaat al
Cayenne schreef:http://www.dehoefslag.nl
De vijftienjarige Dennis van den Brink, zoon van paardenhandelaar Teus van den Brink, heeft tijdens Zwolle International de M-finale van de Hippo Zorg Jumping Challenge gewonnen. Van den Brink reed zijn merrie Waralda sterk naar de overwinning die goed was voor maar liefst 3000 euro, wat een ongekende hoeveelheid prijzengeld in de breedtesport is.
Acht deelnemers zaten in de barrage. Een ervan was Maxime Peeters met de inmiddels 22-jarige KWPN-keurhengst Faldo, die ondanks zijn hoge leeftijd nog heel goed mee kon komen. In de beslissende omloop bleef de ‘oude heer’ opnieuw zonder springfouten, maar hij verloor het op snelheid van de jeugd. Zijn vierde plaats leverde zijn jeugdige berijdster toch nog 1300 euro op. Marco Sas was met Vulalita een fractie van een seconde sneller en won met z’n derde plaats € 2000,-. Voor de nummer twee van de Hippo Zorg Jumping Challenge klasse M, Annette Wolf met Whatever, lag € 2500,- te wachten.
linda2008 schreef:Jimb0o schreef:Pfff wat een gedoe Linda met het laden, maar wel heel herkenbaar![]()
Wij hebben daar ook wel eens een tijdje gestaan en ons record hebben we gevestigd op de Treekhoeve.... 2 uur erover gedaan en echt alles wel geprobeerd....nu werkt het nog steeds met een longeerlijn aan de voorstang, hij ziet het lijntje hangen en hij gaat al
Het longeerlijn-trucje hebben we ook geprobeerd. De eerste keer brak die doormidden en vervolgens ging die er gewoon op zitten. of hij sloeg naar achter, dan kwamen zijn benen in de knel met de lijn en moesten we wel weer loslaten. We hebben hem er wel steeds bijgehouden. Ik ken véél manieren om te laden, we hebben ze allemaal gehad hahaha.
De eerste keer liep hij er zo op met een handje biks, nu keek hij er niet eens meer naar. Dan hebben we nog de zweep, daarvan ging hij alleen maar harder achteruit denderen. Dan gewoon geduldig wachten... dat kon hij dagen volhouden! Dan proberen om hem er juist NIET in de laten gaan, zodat hij er misschien een spelletje van wou maken om er in te lopen, dit leek even te werken, maar al snel had hij door dat het juist de bedoeling was dat wij de rollen omgedraaid hadden.... Continu geprobeerd om een rondje te lopen en opnieuw aan te lopen, no way!!! en meneer zette ook echt zo een kop op dat je hem wel kon wurgen!!!! zo eigenwijs! niks angstig ofzo, gewoon dwars doen!!!
Zo lang verhaal over laden hahaha
Saar schreef:omdat ik wist dat Suzanne zou jureren (sorry, niks persoonlijks) en ik weet dat die best kritisch kan zijn.
lieziej schreef:Fen, Dat jochie waar ik het over had: Het word maar steeds gekker en gekker!Cayenne schreef:http://www.dehoefslag.nl
De vijftienjarige Dennis van den Brink, zoon van paardenhandelaar Teus van den Brink, heeft tijdens Zwolle International de M-finale van de Hippo Zorg Jumping Challenge gewonnen. Van den Brink reed zijn merrie Waralda sterk naar de overwinning die goed was voor maar liefst 3000 euro, wat een ongekende hoeveelheid prijzengeld in de breedtesport is.
Acht deelnemers zaten in de barrage. Een ervan was Maxime Peeters met de inmiddels 22-jarige KWPN-keurhengst Faldo, die ondanks zijn hoge leeftijd nog heel goed mee kon komen. In de beslissende omloop bleef de ‘oude heer’ opnieuw zonder springfouten, maar hij verloor het op snelheid van de jeugd. Zijn vierde plaats leverde zijn jeugdige berijdster toch nog 1300 euro op. Marco Sas was met Vulalita een fractie van een seconde sneller en won met z’n derde plaats € 2000,-. Voor de nummer twee van de Hippo Zorg Jumping Challenge klasse M, Annette Wolf met Whatever, lag € 2500,- te wachten.
nickyforever schreef:Ik laat mijn haffie ook vel makelijker nu ik dat trucje gebruik van de tweeling gewoon over de voorstang en door het halster loopt ze er nu ook al veel makelijker in.
Anders gewoon eens proberen Linda mischien dat het bij de jouwe ook wel werkt.
Jimmy was echt niet makkelijk en nu doet hij het ook beter.