*

Gen op stal
Tannie van Gijs..Ps.. ik ben niet weg hoor van stal, even 2 weken een wissel gedaan zodat ik alle paarden die ik moet verzorgen bij elkaar heb staan(ook die van mij dus
)Ik ben niet meer weg te slaan bij de Vrijhoeve, zo gezellig!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
*

Gen op stal
Tannie van Gijs..
)

Vond het al zo raar maar je komt gelukkig nog terug 
Hij was echt niet meer te houden

¨

Lekker beertje is het nu
Als ze op het grote land staan kan ik me wel voorstellen dat ze niet naar binnen gaan
Rheintax schreef:zo, is iedereen al op stal geweest? Kan ik straks rustig gaan.Zijn de bakken alweer berijdbaar??

was echt heel goed te doen!
_Sammy_ schreef:de bakken waren waren altijd al goed berijdbaar hoor, ze waren gladgeslepen, en daarvoor ook al heb nog les gehadWas de enige die in de bak reedwas echt heel goed te doen!
Ik ga lekker vandaag met Gen naar Noord Aa, en naar me huisje toerijden
Rheintax schreef:Idd de afgelopen week waren de bakken keihard. Ik ga daar mijn paard zijn pezen niet aan wagen. bak was glad gesleept, betekend niet dat hij god is. De bovenlaag was behoorlijk hard. Ik wil graag langermet mijn paarden doen. van de week werd ik ook al aangesproken waaromik niet ging rijden. Ikweet wel beter. Het is echt niet erg om de paarden vakantie te geven. Ze werken genoeg.
Tsjol had ook gewoon dagen vrij hoor.. Ze mist er niks aan met dit weer
Maar nu zijn ze toch wel weer berijdbaar want wou vandaag wel weer wat doen in de bak

Ik weer helemaal happy
Ziet er alleen wel stom uit alleen achter hoefijzers maar goed.. Morgen even proberen te rijden en kijken hoe dat gaat
Ben wel errug blij dat kenneth gelijk kwam anders had ik echt niet geslapen
_Sammy_ schreef:Edit: Net of ik niet langer met mijn paardje wil doen, het is toch nooit goed in paardenwereld!
Maarja iedereen zn eigen mening