Draver rules!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heel veel plezier met laytje en sil voor jou nartuurlijk fijn dat ze toch nog een beetje bij je bllijft

)
djinnie schreef:Gelukkig, ben ik niet de enige. Mijn collega's snappen er niets van...
Ga toch maar even 's middags naar stal. Denk dat ik zo maar even vertrek. Vanavond is Kimberley er ook, dus handig als ik nu ga.
@Karin: hoewel ik Blando vanwege deken er niet bijzet, zet ik tegenwoordig wel vaak Spetter erbij. Gaat ook eigenlijk heel gezellig (samen met een zeker zwart klein monster met veeeeel haar...) Is wel goed, toch?
madelon31 schreef:djinnie schreef:Gelukkig, ben ik niet de enige. Mijn collega's snappen er niets van...
Ga toch maar even 's middags naar stal. Denk dat ik zo maar even vertrek. Vanavond is Kimberley er ook, dus handig als ik nu ga.
@Karin: hoewel ik Blando vanwege deken er niet bijzet, zet ik tegenwoordig wel vaak Spetter erbij. Gaat ook eigenlijk heel gezellig (samen met een zeker zwart klein monster met veeeeel haar...) Is wel goed, toch?
Die witte met gele vlekken is ook heeeeel lief hoor!!!![]()
![]()
) spettertjuh schreef:is toch goed tamaar........blando komt ook wel aan zijn trekken hoor en ik begrijp het van de deken
madelon31 schreef:djinnie schreef:
Die witte met gele vlekken is ook heeeeel lief hoor!!!![]()
![]()
Ah, je bedoelt dat koetje... Tja, die is ook heel lief (en die zet ik er stiekempjes ook vaak bij, t is toch een favorietje van mij, die de oude heer over daken gedragen heeft... Kom maar op met die cadeautjes in december...)
madelon31 schreef:spettertjuh schreef:is toch goed tamaar........blando komt ook wel aan zijn trekken hoor en ik begrijp het van de deken
Hij trekt aan staarten....arme heli was van de week de l*l![]()
![]()
Zelfs zijn staart wortel houdt hij vast![]()
![]()
En arme heli nou die ging weg lopen en blando hield hem gewoon vast...hihi was wel grappig gezicht