Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ditchie schreef:staat et gewoon nog onder leeuwarden? Dan geef ik me 16 maart maar voor de B op
Moet je kijken op mijn website www.ruiterpaspoort.nl Jamika schreef:@Sence: je zou in principe toch lid van de rijvereniging kunnen worden en een startkaart aanvrangen met Kai of heb ik dat mis?
Aankomende zaterdag is er IBOP (voor de Friezen) ben heel erg benieuwd!
Sence schreef:Geen flauw idee. Maar alles er om heen is ook nog niet klaar, en de parkeerplaats vorige week ook nog niet. Moeilijk om daar nu fatsoenlijk te parkeren!
Ik had ook erg last van het kabaal toen ik er voor het eerst reed. Er was een paard die ging de heletijd iets bij de tralies doen. Normaal zou ik er niets van aantrekken, maar het irriteerde mij ontzettend tijdens het rijden.

Lado schreef:@ Rianneh, sorry voor de late reactie
ik ben nog bij de Fries langs geweest ja.
echt een supermooie fries. uiterlijk wat van rixt, maar veel slanker haha
kan erg mooi lopen, en heeft laatst een ster erbij gekregen.
ze verwacht in april nog wel een veulen, maar na die veulen word ze niet meer voor de fok gebruikt, en dan gaan ze haar trainen voor de wedstrijden.

Jamika schreef:Heb je een leuk paardje gevonden Lupi?
Vind het wel een beetje overdreven om WB-stables een puinhoop te noemen overigens. Er moet inderdaad nog wel het een en ander gebeuren maar een puinhoop is het in mijn ogen echt niet.
ditchie schreef:JuuLePuuL schreef:Hey julienleef je nog?
Hest de schoenen al binnen?zijn ze mooi!?
Nog 2 maanden en we zijn van school verlost...
Jaaa JUUL ik heb mijn shoes!! Ze zitten vet mooi!!whoeii was me toch gegunt dus gna gna ;p
Ik leef nog steeds, alleen niet echt actief op dit topic.. soms is het nogal .. saaaaiiii:p
ditchie schreef:Ik ben ook een trotse eigenaar van mijn nieuwe paard! Woensdag wordt ze gekeurd en als het goed is gebracht.. eigenlijk ga ik er wel van uit dat ze weer goedgekeurd wordt want ze is twee jaar terug ook prok goedgekeurd.
Het is een 6 jarige ELITE merrie van Jet Set D. Z1 dressuur en 1.67 hoogIk ben er vet blij meee!! Kep zo'n zin in woensdag
Mijn instructrice Gotien heeft haar naar het Z gereden dus ze kan mij o.a. ook mooi begeleiden.
Het is een bruine met een bles. YES YES

gna gna Lupi schreef:Uhm, help? Haha!
Ik heb een tijdelijke paardenstalling nodig van 28-11 tot 3-12 voor een paard van 1.72. Natuurlijk het liefst in nabije omgeving van Leeuwarden, als het goed is kan hij rond 3 december dan naar Hiddemastate toe. Ik wil liever niet naar WB stables, daar staat Aranka nu ook en het is me daar te druk en een relatief grote puinhoop (ze zijn nog steeds aan het klussen want veel is gewoon niet af).
Misschien dat het beter is als je pensionklant bent, maar de spullen van de leasepaarden zijn allemaal op een hoop gesmeten in een lege stal, en ik ben een klein beetje teleurgesteld in hoe ze met ons om gaan dus dat zal zeker meespelen. Als het eenmaal af is is het echt een prachtige stal, maar het is nu gewoon nog niet af en dat is te merken.
Gelieve per PB