Falli schreef:Jahh met Spetter naast hem komt het vast en zekerz helemaal goed.. Ik kan niet wachten om hem er bij de kliniek weg te halen en naast Spettertje te zetten want spetter is inderdaad tof voor Champie
Nou zo kan die wel weer FAL
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Falli schreef:Jahh met Spetter naast hem komt het vast en zekerz helemaal goed.. Ik kan niet wachten om hem er bij de kliniek weg te halen en naast Spettertje te zetten want spetter is inderdaad tof voor Champie

NuggT schreef:Ehm, nou morgen weer naar Pinatje.
Ga gelijk uit school want wil weer eens naar buiten met r.
Heeft iemand handschoentjes + zweep die ik even kan lenen?
ik kan je helas niet helpen met een zweepje en handschoenen haha heb ik nog niet nodig vandaar
johnvt schreef:Falli schreef:Jahh met Spetter naast hem komt het vast en zekerz helemaal goed.. Ik kan niet wachten om hem er bij de kliniek weg te halen en naast Spettertje te zetten want spetter is inderdaad tof voor Champie
Nou zo kan die wel weer FAL
Xeen schreef:Zo ik heb gegeten:D

NuggT schreef:Welcome Back Xeen.
Nouhou, wie heeft er een zweepje en handschoenen te leen?
Ik ben wanhopig.
karin werkse nog
doeeeeeeeeeg
davinci1 schreef:Xeen schreef:Zo ik heb gegeten:D
wat heb je gegeten??

?
spettertjuh schreef:AnitaJoeri schreef:ben nassi aan het maken,ga nu ff eten
Ik wil ook wel nassi................eet de hele week al brood............en had mijn brood vanmiddag om 16:00 uur al op dus nou heb ik een beetje honger........
zielige ik
)
, dat Zarah eraf moest. Die is op Renk gegaan en ik heb Vesra aan de hand mee terug genomen en meteen streng opgevoed...
.Er is nog een hoop te doen aan die pony! Toch nog veilig teruggekomen, maar het was een kort ritje! Zarah heeft Vesra aan de longe laten werken, want zo makkelijk komt ze er niet vanaf! Dondersteen!

KiWiKo schreef:voor diegene die gisteren overlast hadden van mijn aanvaring met mijn ex........... mijn excuses!
jeetje wat een files zeg was niet te doen