stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:49

Trusten allemaal Doei, doei

Volgens mij heb ik mijn pink gekneusd of gebroken Verward met het uit de losgooibak halen deed ik iets raars waardoor mijn pink bleef hangen aan Omar's halstertouw, doet ineens erg pijn deed en nu kan ik hem niet goed buigen en ook niet lekker typen *auw*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 03:02

hey mensies we hebben nog steeds meelezers hoor Tong uitsteken

alles wat ik jullie uitgelegd heb hiero is al op veldt bekend... Cool

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 05:45

Hoi Kekaro sterkte met het verlies,knudde joh.Willemijn ik heb geen id of ze daarna nog gaan stappen.de disco duurt tot ongeveer een uurtje of 3 's nachts dus ik heb geen id.
Nog 10 dagen speel ik het weervrouwtje en dan mag ik eindelijk na 7 lange jaren 'smorgens uit slapen hoef ik niet meer op 03.30 op maar gewoon zo rond 8 uur(is gewoon 4 1/2 uur meer slaap per dag.YYYYYYEEEEEEEHHHHHHH).Hier dan het weerDe temperatuur ligt vandaag rond 6 graden en het waait daarbij amper. Mogelijk breekt later vandaag de zon iets beter door. In het kerstweekeinde krijgt de zon iets meer ruimte en dan neemt in de nacht de kans op lichte vorst geleidelijk toe.
Vandaag dus best een lekkere dag.
Nog 6 nachtjes en dat gaat ZIrano(snik voor mij,maar te gek voor hem)naar de opfok maar gelukkig komt hij over een maand of 5 -6 weer lekker terug.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 09:18

Lekker joh Mar dat je bijna van de kranten bent verlost Tong uitsteken Je telt de dagen zeker af nu?

Kun jij vandaag weer traumeel op de bult doen? ik ben het gisteravond helemaal vergeten Bloos Ik heb een nieuw flesje gekregen van van de Marel voor Omar. Dat moet ik geven als de andere druppels op zijn. Jij geeft toch ook nog 1x per dag? Vd Marel vroeg hoe het nu met Zirano moet en of hij hem nog 1x moet doen voor Zirano weggaat. Ik zei dat dat geloof ik wel de bedoeling was. Kun je hem bellen anders?

Mijn pink doet nog steeds pijn en is nu op dikker geworden. Het doet pijn bij waar je hem buigt aan de binnenkant zeg maar. Ik heb gisteren ge-ijst Mar. Is dat voldoende denk je of kan ik er nog iets aan doen? Ik had geen zin om langs de ehbo te gaan gisteravond. Zal wel gekneusd zijn Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 09:20

naadje24 schreef:

Het moet ook maar je hobby zijn zeg om zo mee te blijven lezen Scheve mond Echt triest!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 10:57

naadje24 schreef:

He meelezers: Ga eens iets zinnigs doen met je leven!
Hoe tries, zinloos en leeg moet jullie leven zijn om hier steeds mee te lezen in post v mensen die je niet kent......
Ziek!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:02

Mayo: je bent denk ik al weg, maar toch een fijn vakantie gewenst hoor. Ik hoop dat je sneeuw hebt.

Was gezellig gister Mar, Thimo vond t ook leuk. Snap wel dat Chan t leuk heeft gehad gister met al die slagroom.... (Chantal had een slagroom-gevecht, en ze zaten goed onder!). Leuke knul hoor je schoonzoon.

Jee Anky, doe maar voorzichtig met je pink. Klinkt niet als gebroken maar ik heb er geen ervaring mee. Ik hoop t niet voor je. Kan je wel rijden?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:40

ShirleyA schreef:
naadje24 schreef:

He meelezers: Ga eens iets zinnigs doen met je leven!
Hoe tries, zinloos en leeg moet jullie leven zijn om hier steeds mee te lezen in post v mensen die je niet kent......
Ziek!

Nou ja Shir, blijkbaar kennen ze een aantal van ons hier wel Tong uitsteken anders had het idd geen zin om mee te lezen. Ik neem aan dat het om nieuwschierige mensen van Veldt gaat Verward die willen weten hoe het Naadje en Sjorsie enzo hier bij Taams vergaat!? Tsja idd erg triest dat soort mensen en ik zou zeggen GET A LIFE!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:54

Schoonzoon Verward Heeft Chantal een vriendje Verward Tong uitsteken

Klinkt goed een slagroomgevecht Haha!

Ik hoop dat ik kan rijden!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 12:02

AnneOmie schreef:
Nou ja Shir, blijkbaar kennen ze een aantal van ons hier wel Tong uitsteken anders had het idd geen zin om mee te lezen. Ik neem aan dat het om nieuwschierige mensen van Veldt gaat Verward die willen weten hoe het Naadje en Sjorsie enzo hier bij Taams vergaat!? Tsja idd erg triest dat soort mensen en ik zou zeggen GET A LIFE!!

Daar heb je helemaal gelijk in! En triest is het!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 12:15

Ik snap niet dat die mensen hun tijd niet beter nuttiger kunnen besteden dan spionnetje te spelen Verward

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:18

AnneOmie schreef:

Maar t overgrote deel kennen ze niet en t gaat ze toch ook niets aan wat wij te melden hebben..... Tja en als ze oprecht willen weten hoe t met Naadje en Sjorsie gaat lijkt t me leuk als ze even bellen naar hun... wel zo aardig om te laten merken dat je intresse hebt in je oude stalgenootjes. Maar dit ruikt meer naar ziekelijke nieuwsgierigheid! Jammer hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:19

AnneOmie schreef:
Ik snap niet dat die mensen hun tijd niet beter nuttiger kunnen besteden dan spionnetje te spelen Verward

Hebben blijkbaar niets 'echts' in hun leven... moeten ze van ons toppic halen..... Leeg bestaan hebben sommigen toch.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:52

Middag mensen! Ik ben er ook weer! Haha! (thuis dus) hahaha
Ik kom vanavond naar stal, misschien gaat Willie Bella rijden, anders stap ik er zelf lekker weer op! Heerlijk, heb haar gemist! Haha! (wat ben ik toch een ouwe sentimente muts he) hahaha

Niks van aantrekken hoor Natasja, daar moet je maar gewoon boven staan. Je hebt altijd mensen die teren op andermans ellende, bah Verdrietig Boos!

Hoe gaat het nu met je pink, Annemiek? klinkt wel pijnlijk! Ach gut

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:10

Nou het gaat weer een beetje beter hier, toch wel heel erg vreemd zonder die dikke theemuts in huis....

we waren er snel bij, dierenabulance binnen 5 minuten (zit bij ons om de hoek Knipoog )
ze heeft niet zo lang pijn gehad dat scheelt dan gelukkig weer.

amigo wilde vanmiddag zijn bix niet eten en ook geen appel.....ik houd het in de gaten het kunnen zijn tanden zijn hoorde ik dus dat hoop ik dan maar.

annemiek dat klinkt erg pijnlijk !! kun je je pink alweer buigen ? anders even foto's laten maken misschien voor de zekerheid !

naadje zwaar irritant dat die mensen meelezen en ook alles meteen doorkletsen! vraag dan gewoon persoonlijk hoe het gaat....

feestje was gezellig zo te lezen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:38

Dabo schreef:
Middag mensen! Ik ben er ook weer! Haha! (thuis dus) hahaha
Ik kom vanavond naar stal, misschien gaat Willie Bella rijden, anders stap ik er zelf lekker weer op! Heerlijk, heb haar gemist! Haha! (wat ben ik toch een ouwe sentimente muts he) hahaha

Niks van aantrekken hoor Natasja, daar moet je maar gewoon boven staan. Je hebt altijd mensen die teren op andermans ellende, bah Verdrietig Boos!

Hoe gaat het nu met je pink, Annemiek? klinkt wel pijnlijk! Ach gut

Hihihi ik las per ongeluk wat anders en dacht... PARDON Verward las pink zonder n *LOL* Ik dacht al dat Ellen te diep in het glaasje had gekeken Nagelbijten / Gniffelen haha een dirty mind...

Pink (met N) doet nog steeds pijn en dan vooral met het buigen enzo en is beetje dik Verdrietig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:42

Fijn dat je vakantie zo geslaagd was. Bella zal jou ook wel gemist hebben ondanks de goede zorgen van Willie Haha! Ik ben zelf ook zo'n sentimentele muts hoor, na mijn vakantie wil ik zo snel mogelijk even mijn paard knuffelen en zien.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:52

Even voor de volledigheid, met een aantal mensen van Veldt die ook op bokt zitten heb ik nog een goed contact dus als zij zo nu en dan eens in deze huiskamer kijken, lijkt me dat geen probleem, het gaat alleen om de "' niet gezellige mensen van die huiskamer" ze weten zelf wel wie ik dan bedoel Knipoog hun namen zijn al eerder gevallen

Terug naar leukere dingen... Go jij! Go jij! WEEKEND !!! Go jij! Go jij!

Aan iedereen die het nog ziet, heel fijne kerstdagen gewenst Pling

vanaf morgen ben ik ook niet meer thuis, ik logeer dan bij familie, maar kom wel elke dag eventjes naar stal

FIJNE DAGEN!!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:52

sjorsie schreef:
Even voor de volledigheid, met een aantal mensen van Veldt die ook op bokt zitten heb ik nog een goed contact dus als zij zo nu en dan eens in deze huiskamer kijken, lijkt me dat geen probleem, het gaat alleen om de "' niet gezellige mensen van die huiskamer" ze weten zelf wel wie ik dan bedoel Knipoog hun namen zijn al eerder gevallen

Ach mee lezen maakt niet zo veel uit nee maar dat achterbakse geleuter achter iemands rug om.... en dan die info hier weghalen, daar word ik niet goed van. Gun een ander t geluk toch!
Als er leuke mensen hier meelezen om te zien hoe t met jullie gaat is juist leuk: zo lezen ze hoe jullie t afgaat hier. Maar mensen die een ander niets gunnen zijn niet welkom hier, ook niet om te lezen en daar dan weer over door te roddelen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:56

JaAAAAAAAAAAAA de kerstdagen: leuk! Ik heb er zin an.
Voor iedereen die ik vergeten ben:
Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:56

Ik had de kaart bij Taams zien liggen. Erg leuk!

Ik wilde jullie even laten weten dat Giel en ik morgen Taams gaan verlaten. Ik weet dat het erg plotseling is. Dat was ook eigenlijk niet de bedoeling. We gaan naar een andere stal. Ik heb met plezier 1 1/2 jaar bij Taams gestaan en ook Giel heeft het er erg fijn gehad, maar de laatste tijd vind ik het te druk. Ik vind het voornamelijk met rijden erg moeilijk om me tussen al die paarden te manoeuvreren. Ook voor mijn broer is dat erg lastig. Hij is gehandicapt en ziet ook niet alles even goed en soms wordt het met die drukte voor hem ook te link. Giel is erg braaf, maar blijft toch een paard. En die kunnen erg schrikken. Vooral als er veel paarden in de bak zijn. Daarom heeft hij al een paar keer niet om heel kort kunnen rijden en dat vind ik jammer voor hem. Ik heb er lang over nagedacht en alles tegen elkaar afgewogen en besloten naar een kleinere stal te gaan. Ik heb vandaag mijn stalling bij Taams opgezegd en ging er met een opzegtermijn van een maand van uit dat we dan per 1 februari weg zouden gaan. Maar omdat Taams zelf ook stallen tekort komt, vroeg Laura me of ik eventueel eerder weg zou kunnen en morgen zou hun erg goed uitkomen. Het overviel me wel, maar als ik hun daarmee kan helpen wil ik dat wel. Ze hebben altijd goed voor mijn paard gezorgd en mocht de nieuwe stal niet bevallen, dan kan ik altijd terug komen. Maar ik zal de gezelligheid op stal wel gaan missen! Mag ik wel op het Taam topic blijven posten, ook al ben ik straks een ex-taamsganger...? Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 00:00

nou ester niet weg gaan Verdrietig
blijf je wel is af en toe langs komen?
en ik begrijp het wel hoor aan jou kant

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:05

Esther toch! Hoe kun je dat nou doen!? Huilen
Nee hoor, ik begrijp je wel... Ook voor je broer. Waar ga je naar toe?
Dan zal ik je niet meer zien denk ik.. of morgenmiddag.., ligt eraan hoelaat je weggaat..?

Van mij mag jij hier blijven posten, geen probleem. Haha!
Ik hoop dat je op je nieuwe stal het erg naar je zin zult hebben, en dat het daar ook gezellig zal zijn Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:06

Wat lief van je. Natuurlijk kom ik af en toe nog wel even langs. Ik ga ook heel veel mensen en paardjes missen. Het is gewoon erg gezellig op stal, maar ik vind het ook belangrijk dat ik lekker kan rijden, zonder gehaast van ik moet nu snel gaan rijden, want straks is het weer druk. De laatste paar keer reed ik met 11 'man'in de bak. Zal je net zien, heb ik vandaag opgezegd, had ik in mijn eentje les in de bak...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:07

We vertrekken morgen om drie uur. Luc brengt me dan.