Volgens mij heb ik mijn pink gekneusd of gebroken
met het uit de losgooibak halen deed ik iets raars waardoor mijn pink bleef hangen aan Omar's halstertouw, doet ineens erg pijn deed en nu kan ik hem niet goed buigen en ook niet lekker typen *auw* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met het uit de losgooibak halen deed ik iets raars waardoor mijn pink bleef hangen aan Omar's halstertouw, doet ineens erg pijn deed en nu kan ik hem niet goed buigen en ook niet lekker typen *auw* 
Je telt de dagen zeker af nu?
Ik heb een nieuw flesje gekregen van van de Marel voor Omar. Dat moet ik geven als de andere druppels op zijn. Jij geeft toch ook nog 1x per dag? Vd Marel vroeg hoe het nu met Zirano moet en of hij hem nog 1x moet doen voor Zirano weggaat. Ik zei dat dat geloof ik wel de bedoeling was. Kun je hem bellen anders?
naadje24 schreef:hey mensies we hebben nog steeds meelezers hoor
alles wat ik jullie uitgelegd heb hiero is al op veldt bekend...
Echt triest! naadje24 schreef:hey mensies we hebben nog steeds meelezers hoor
ShirleyA schreef:naadje24 schreef:hey mensies we hebben nog steeds meelezers hoor
He meelezers: Ga eens iets zinnigs doen met je leven!
Hoe tries, zinloos en leeg moet jullie leven zijn om hier steeds mee te lezen in post v mensen die je niet kent......
Ziek!
anders had het idd geen zin om mee te lezen. Ik neem aan dat het om nieuwschierige mensen van Veldt gaat
die willen weten hoe het Naadje en Sjorsie enzo hier bij Taams vergaat!? Tsja idd erg triest dat soort mensen en ik zou zeggen GET A LIFE!!
Heeft Chantal een vriendje

AnneOmie schreef:Nou ja Shir, blijkbaar kennen ze een aantal van ons hier welanders had het idd geen zin om mee te lezen. Ik neem aan dat het om nieuwschierige mensen van Veldt gaat
die willen weten hoe het Naadje en Sjorsie enzo hier bij Taams vergaat!? Tsja idd erg triest dat soort mensen en ik zou zeggen GET A LIFE!!
AnneOmie schreef:Nou ja Shir, blijkbaar kennen ze een aantal van ons hier welanders had het idd geen zin om mee te lezen. Ik neem aan dat het om nieuwschierige mensen van Veldt gaat
AnneOmie schreef:Ik snap niet dat die mensen hun tijd niet beter nuttiger kunnen besteden dan spionnetje te spelen
(thuis dus) hahaha
(wat ben ik toch een ouwe sentimente muts he) hahaha

)
Dabo schreef:Middag mensen! Ik ben er ook weer!(thuis dus) hahaha
Ik kom vanavond naar stal, misschien gaat Willie Bella rijden, anders stap ik er zelf lekker weer op! Heerlijk, heb haar gemist!(wat ben ik toch een ouwe sentimente muts he) hahaha
Niks van aantrekken hoor Natasja, daar moet je maar gewoon boven staan. Je hebt altijd mensen die teren op andermans ellende, bah![]()
Hoe gaat het nu met je pink, Annemiek? klinkt wel pijnlijk!
las pink zonder n
Ik dacht al dat Ellen te diep in het glaasje had gekeken
haha een dirty mind...
Ik ben zelf ook zo'n sentimentele muts hoor, na mijn vakantie wil ik zo snel mogelijk even mijn paard knuffelen en zien.
hun namen zijn al eerder gevallen
WEEKEND !!!
sjorsie schreef:Even voor de volledigheid, met een aantal mensen van Veldt die ook op bokt zitten heb ik nog een goed contact dus als zij zo nu en dan eens in deze huiskamer kijken, lijkt me dat geen probleem, het gaat alleen om de "' niet gezellige mensen van die huiskamer" ze weten zelf wel wie ik dan bedoelhun namen zijn al eerder gevallen