alano schreef:Nandoman : op die laatste foto in je profiel.... wie is dat in die western outfit?
Dat is ElCamino (Boktnaam). We zijn ooit in contact geraakt via Bokt en hebben toen een keer gemeet in het Amsterdamse Bos
Was reuze geslaagd!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alano schreef:Nandoman : op die laatste foto in je profiel.... wie is dat in die western outfit?
Was reuze geslaagd!
Lavandula schreef:Hihi wanneer ik tijd/zin én geld heb.. en wil zowiezo even wachten totdat de paardjes weer gewent zijn aan de lessen..
Denk over een week of 3.. dan bel ik wel even naar de manege om te vragen of ik mee mag hobbelen voor een keertje.
(Ik wil namelijk niet vast lessen, maar gewoon zo af en toe mee hobbelen)

Lavandula schreef:Dank je wel, dat hoop ik ook
Pfff ben geloof ik in de verveel-modus.. heb geloof ik nergens zin in haha
Oh zijn er meer mensen de laatste paar dagen flink moe zonder bepaald gekke dingen gedaan te hebben??..
Ging gisteren slapen om kwart voor 11 uur.. 11 uur sliep ik ofzo tot vanochtend half 12.. en dat heb ik al een paar dagen, terwijl ik normaal niet zo'n slaper ben.. beetje vreemd, ben nu nóg moe....
Wat jij hebt is gewoon een voorbode van de winterslaap, maar dat is ook helemaal niet zo gek met dit weer! Je lichaam past zich keurig aan aan de temperatuur buiten

Goed getimed weer dan, heb wel 30 sec gezien...
En WDR heb ik niet geloof ik...
hahaha

muiszje schreef:heeft hier iemand de zendtijden van AKEN voor me?