Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mleentje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:38

gister weer voor het eerst paard gereden na 1.5 jaar!! en een spierpijn dat ik heb hahaha

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:42

Vandaag was dan de dag van de pas de deux...waar het niet dat het zo enorm had gesneeuwd en nog aan het sneeuwen was, dat we het er niet op durfden te wagen. Echt heel erg jammer, maar ga dan toch voor de veiligheid.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:04

Amarie had zich zo verheugd op jullie :)
Er hadden meer afgebeld vanwege t slechte weer..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:41

Ja ik baalde er zelf ook van,maar ja we doen er niks aan. Ik had zelfs al ideeën voor volgend jaar, maar ik denk dat we deze outfit nu maar voor volgend jaar doen.
Wat voor een leuke dingen zijn er allemaal voorbij gekomen???

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 00:00

M en K hadden echte lampjes in de manen gedaan en 1 helemaal in t rood en de ander in t wit.. Voor de rest wel een paar kerstmannen/vrouwen, maar niks spectaculairs, behalve m en k dan

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:47

Ja het weer is echt slecht..

Mijn paardjes staan lekker binnen.. ook men veulen staat bij fabbie in stal.. Is wel een leuk gezicht.. net of het haar veulentje is :P

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:53

Zo ik heb weer internet en heb best lol gehad gisteren van de 12 combinaties bleven er negen over dus gelukkig niet voor niets door de sneeuw geschoven.
Angelique ik geef je groot gelijk, ik heb het gedaan maar eigenlijk niet verstandig.
Wie weet doe ik het volgend jaar weer.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:55

Ja echt zó balen dat we niet door de sneeuw konden. We hadden onszelf er zó op verheugd. Maar ik moest met de bus en die reed niet, Liek kwam niet weg met de auto. Jammer van alle voorbereidingen, want we hadden uiteraard weer flink lopen klussen om weer zo voor schut mogelijk de baan in te komen :D en nóg meer aankleding dan vorig jaar en een nog iets ingewikkeldere en orginele proef. Maar dat wordt helaas dus een jaar wachten :\.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:57

dat zal me wel een proef worden, julie hebben een jaar extra de tijd om te oefenen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 00:18

Nou vandaag klaar met werken, bij B de paarden gedaan kom ik thuis verteld me broertje dat me oma in t ziekenhuis ligt..Vlug eten en naar t gzg. Ze is vanochtend bij de zus van mijn opa op visite geweest (Woont in db bij antoniegaarde) en met naar huis willen gaan gevallen. Der been bleef alleen staan > pezen rondom der knie afgescheurd. Deze gaan ze morgen dmv een operatie aan elkaar maken. 'Gelukkig' is het dit maar, mijn oma valt de laatste tijd namelijk vaker.

supje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 02:24

ja het was zondag echt leuk, vond het echt jammer dat djoon en sjaslique verhinderd waren..
ik en k waren helemaal in het rood en wit, levana en nikos hadden we werkende lichtjes in gedaan
en het was een mooi gezicht...hebben veel leuke reacties gehad...en waren 1ste geworden.
de proef en muziek klopte bijna helemaal, maarja om precies op de muziek te rijden is best lastig ;)
verder zijn we ook dik tevreden..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:33

Inderdaad Supje het liep goed.

Jeetje Joyce, vervelend zeg en dat net voor kerst. Doe haar maar lekker verwennen en hopelijk is ze snel weer op de been.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:58

Waarschijnlijk ligt ze met kerst in t ziekenhuis.. Ze mocht vandaag niet geopereerd worden,omdat haar bloed nog te dun was (ze gebruikt bloedverdunners) Misschien morgen dus dat hopen we dan maar

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:44

Getver, des te meer een reden om haar lekker te verwennen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:11

Nou oma is vandaag geopereerd.. Maandag begint de therapie, dus ik denk dat ze in t nieuwe jaar pas na huis komt..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:02

Vervelend zeg dat je oma op de operatie moest wachten, en helemaal sneu dat ze nu met de feestdagen in het ziekenhuis ligt. Hopelijk herstelt ze snel!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:59

Dat is idd balen. Vandaag zou ze loopgips krijgen en dan therapie..Helaas hadden ze het te druk voor zoiets kleins vandaag dus geen gips, en geen therapie

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:16

Sinds vandaag heeft oma een brace en therapie gehad.. Ze kon eindelijk onder begeleiding naar t toilet lopen, en dat vond ze fijn :) Niet meer in bed op een vieze po..Ze hoopt dat ze donderdag thuis is, maar als ze wat mobieler is sturen ze ze wel naar huis hoop ik :)
Vandaag weer een overwinning gemaakt, in de springclinic met Barcardi :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:52

Dan heb ik jou gesproken aan de bar na de clinic :))

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:06

Jep ik had een witte trui aan..Reed in het groepje voor jou :)

Oma is thuis :D:D:D

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:56

Dat is fijn Joyce!
Hoe is iedereen de kerstdagen doorgekomen? Weer lekker rondgegeten en nu de boel er weer afrijden? :D.
Ik heb gezellig kerst gevierd met mijn vriend (nieuwe :P vandaag precies 4 maanden..jaja :D) en afwisselend zijn en mijn familie. Erg gezellig allemaal, 3e kerstdag nog saampjes uit eten geweest en toen was kerst officieel voorbij. Gisteren in mijn eentje in de bejaarde Fiat Uno van mijn vader heel heldhaftig in het donker tijdens spits naar Angelique haar nieuwe Helvoirtse villa gekart.
Is heel mooi geworden! Werd na een colaatje gelijk ingezet als keukenverhuisdozen-uitpak-mens en hebben de spullen (en dat was nogal wat, die kan gelijk een heel buurtfeest houden :P) maar gelijk afgewassen en ingeruimd. Nee grapje hoor, Liek heeft haar uitzet prima voor elkaar, werkelijk overal is aan gedacht (zelfs het hele pakket aan eerste boodschappen is al binnen, ook handig: alle donaties uit kerstpakketten :)) ) en ze kan donderdag fijn in een compleet, mooi ingericht huis trekken +:)+
Zelfs de kamer die is omgedoopt tot mijn logeerkamer is al klaar, dus kan ik ten alle tijden vakantie gaan houden in Helvoirt :') :)) _O-

Morgen nog gezellig O&N vieren met een groep van 6 mensen in Nijmegen, studentenfeest dus dat komt goed 8)7 O:)
De gehele vrijdag zal wel aan bijslapen gespendeerd worden aangezien wij het feest pas rond 6:00 zullen verlaten, en voordat je dan thuis bent.... :7
En dan zaterdag weer rijden, eindelijk *\o/* :):) ! 1,5 week wachten is toch echt té lang hoor :P.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 00:46

1e kerstdag hadden we mazzel.. lekker gegourmet..2e kerstdag had ik avond dienst.. kreeg ik een sms van ons moeder dat de koelkast er mee opgehouden was en dus alles bedorven was.. Mijn broertje boos, dus die heeft maar chinees gehaald :p En ik zat aan mijn magnetron maaltijd op t werk..

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:21

Nog allemaal de beste wensen namens ons.
De springclinic was weer kei leuk, germus was weer in zijn nopjes, oortjes erop en maar gaan.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:50

Nou ik zit weer op de Uni. Heb momenteel pauze dus hoog tijd om eens lekker bokken ;).
Zal weer eens een ouderwets rijverslag plaatsen.
Zaterdag had ik geluk want het had niet opnieuw gesneeuwd, dus ik kon lekker met de auto. Eerst auto schoongekrabt toen mezelf en met behulp van slotenontdooier binnen gelaten en ook aan de binnenkant gekrabt (auto is een oudje :D). Toen hup deuren dicht en karren maar. Rij ik de snelweg op, denk ik..wat tocht het toch...was mijn deur niet goed dicht en die wilde ook niet dicht gaan. 1 hand aan het stuur en 1 hand aan het portier en zo maar de eerste afslag gepakt en na 10 keer de deur goed dicht gekregen. Enigzins wantrouwend weer op pad gegaan maar verder niks meer gebeurd. Op de manege aangekomen bleek dat ik op Sultana mocht...Hmm daar klikt het niet mee maar goed, ik zou wel zien. Dus gepoetst, gezadeld en op naar de bak. Daar besloten dat ik eens heel fanatiek en streng zou gaan rijden als dat nodig was en zo gezegd zo gedaan. Moet zeggen, paard liep er een stuk beter bij maar het rijd nog steeds voor geen meter. T is een zeer lief dier, zit erg lekker maar je hebt er gewoon geen contact mee. Echt...ze lijkt wel autistisch ofzo, ze zondert zich helemaal van je af, loopt echt onder me met een houding van : pffff zak in de stront... en qua communicatie is er echt sprake van een eenrichtingsverkeer van mijn kant. Ik hou het er maar op dat ze mij totaal niet mag...
De laatste 10 min op Windemere gaan zitten, een lesgenootje was neit lekker en ik wild edaar altijd al een keer opzitten. En aangezien ik een sterk vermoeden had dat wij niet klikken doe ik dat liever de laatste 10 minuten, zodat je gewoon even kunt aanvoelen hoe een paard is, dan dat ik er een uur mee aan het klooien ga. Nou mijn verwachting klopte, lief dier, ruime gangen en 0% klik hahahaha.

Nou na de les paard afgezadeld, naverzorgd en weer onder haar dekens gezet en vol brood gepropt. Daarna nog even boven gegeten en daarna al snel weer naar huis gereden, de warmte opzoeken :P

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:39

Wat een luxe dat je nu met je eigen auto kunt gaan.
Volgende keer wel even de deur controleren, want zo heeft het vast niet lekker ontspannen gezeten.
Ik ben er het komend weekend ook, als het weer tenminste geen roet in het eten gooit.