Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en nóg meer aankleding dan vorig jaar en een nog iets ingewikkeldere en orginele proef. Maar dat wordt helaas dus een jaar wachten
.
Niet meer in bed op een vieze po..Ze hoopt dat ze donderdag thuis is, maar als ze wat mobieler is sturen ze ze wel naar huis hoop ik 

:D:D
.
vandaag precies 4 maanden..jaja
) en afwisselend zijn en mijn familie. Erg gezellig allemaal, 3e kerstdag nog saampjes uit eten geweest en toen was kerst officieel voorbij. Gisteren in mijn eentje in de bejaarde Fiat Uno van mijn vader heel heldhaftig in het donker tijdens spits naar Angelique haar nieuwe Helvoirtse villa gekart.
) maar gelijk afgewassen en ingeruimd. Nee grapje hoor, Liek heeft haar uitzet prima voor elkaar, werkelijk overal is aan gedacht (zelfs het hele pakket aan eerste boodschappen is al binnen, ook handig: alle donaties uit kerstpakketten
) en ze kan donderdag fijn in een compleet, mooi ingericht huis trekken
! 1,5 week wachten is toch echt té lang hoor
.
.
). Toen hup deuren dicht en karren maar. Rij ik de snelweg op, denk ik..wat tocht het toch...was mijn deur niet goed dicht en die wilde ook niet dicht gaan. 1 hand aan het stuur en 1 hand aan het portier en zo maar de eerste afslag gepakt en na 10 keer de deur goed dicht gekregen. Enigzins wantrouwend weer op pad gegaan maar verder niks meer gebeurd. Op de manege aangekomen bleek dat ik op Sultana mocht...Hmm daar klikt het niet mee maar goed, ik zou wel zien. Dus gepoetst, gezadeld en op naar de bak. Daar besloten dat ik eens heel fanatiek en streng zou gaan rijden als dat nodig was en zo gezegd zo gedaan. Moet zeggen, paard liep er een stuk beter bij maar het rijd nog steeds voor geen meter. T is een zeer lief dier, zit erg lekker maar je hebt er gewoon geen contact mee. Echt...ze lijkt wel autistisch ofzo, ze zondert zich helemaal van je af, loopt echt onder me met een houding van : pffff zak in de stront... en qua communicatie is er echt sprake van een eenrichtingsverkeer van mijn kant. Ik hou het er maar op dat ze mij totaal niet mag...