Zaterdag van 11.00 tot 2.30 (in de nacht!) geholpen in de sporthal. Eerst tot vier uur geholpen met de generale repetitie en daarna gingen we t podium opstellen. Mijn vriendin en ik waren al om 12.00 klaar, maar we konden nog niet naar huis omdat haar ouders nog vanalles moest regelen, dus ondertussen hebben we wat foto's gemaakt uit verveling met haar zusje
hihi!Om 3 uur zijn we gaan slapen en de volgende dag om 8.30 opstaan, want dan gingen ze alvast proberen te dansen met hun dansoutfits en daarna hadden ze om 2 uur dansvoorstelling voor. Ik was druk bezig met helpen van de kleinere kindjes met hun kleding, haar en make up, maar het zijn best wel kleine kleedkamers dus ik had het op een gegeven moment hartstikke benauwd door de drukte, pff. Gelukkig mocht ik ook wel even tussendoor pauzeren.
Maar ik kon wel de meeste dansen zien en het was echt heel leuk geworden!
Maar echt stom...ik heb daardoor bijna niks aan school kunnen doen en ik heb 2 proefwerken dinsdag..
.
. Ze heeft nu eerst 2 wkn drukverband, en mag niet lopen (alleen met krukken). En daarna als het goed gaat krijgt ze 5 wkn tape, dan mag ze voorzichtig proberen te lopen... ze kan Bandit dus ong. een maand niet doen. Echt balen voor haar, ze vond het heel erg...
Ook voor jou natuurlijk.
Gelukkig had die niks. 
Want dressuren lijkt op dit moment nergens meer naar... alleen maar huppelen, rennen & bokken.
.... kwijl! 

! Nou, ik vind het echt stom want ik heb het al veel eerder gezegd en toen hadden ze er geen problemen mee...pfff!