Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder was mee met de les en ze heeft wat foto's gemaakt, alleen ze kon ze hier niet op de laptop zetten. Ze staan nu op een usb-stick en die komt vanavond als het goed is hierheen 

Heb wel alvast een nieuwe agenda en 2 college blokken, daar zitten van die tabbladen in, erg handig! Ik krijg nu telkens per blok een onderwerp (dus niet meer het hele jaar door tig vakken, maar per periode een paar) en dan is het ideaal om alles bij elkaar te hebben in 1 ding dan allemaal aparte. Moet alleen nog een multomap aanschaffen waar ik al mijn aantekeningen, losse blaadjes en weet ik veel wat nog in kwijt kan. Volgens mij ben ik er nu klaar voor, heb echt geeeeeen idee wat ik allemaal zou moeten kopen voor die opleiding...
) 
Dus dan heb ik na een jaar 1 multomap met heel veel troepjes en 4 ringband schriften voor elk blok. Voor mijn doen behoorlijk geordend

(keuken schoonmaken
)
Wij kunnen ook van die blokken via school kopen, hadden ze toen bij mijn broer wel gedaan maar al snel bedachten ze dat je voor veeeeeel minder geld die dingen gewoon zelf kan kopen. Iedereen heeft een eigen systeem wat dat betreft, de ene werkt alleen uit een multomap waar die álles in bewaart, de ander heeft voor alles een eigen schrift/mapje waar je de aantekening en opdrachten samen in hebt enzovoorts. Ik vind het zelf fijn om aantekeningen en losse papieren bij elkaar te houden, vind ik makkelijker om te leren dan wanneer er nog opdrachten tussendoor staan. 
_Lucy schreef:Ohhh leuk Ella! Ik ben benieuwd
Pff dat is schrikken Marieke! Ik hoorde het idd ook al, en schrok al.. Maar als je hem kende..
Ik was gister pas om half 12 terug van werk. Gelukkig mochten we vandaag later beginnen op school
Maar het was wel leuk
Heb een ontstoken teen, klinkt zo stom xD maar doet vet zeer! En is helemaal rood en dik en er kwam net zelfs pus uit, Bah! Nu ff een soda badje, hopelijk is het snel weg..