@ Juut: De bank is van Tiamat en de hocker is van Mimir. De laatste blijkt meer een schootkat dan de eerste. Mimir komt als je op de grond gaat zitten bij je zitten en als je em oppakt en bij je neer zet, blijft hij zeker een kwartier bij je liggen. Tiamat danst liever bovenop je en gaat naast je liggen.
Oké... bedoeld om op te zitten, of dingen op te zetten?
Kijk eens hoe stoer Vies en ik vanmiddag waren!
Koei! En die lagen precies op het pad waar ik doorheen moest. Gelukkig kwam een ruiter mij tegemoed toen ik net aan het bedenken was hoe ik me er doorheen zou loodsen en daardoor stonden de koeien al op. Ze bleef lief ook even halverwege staan zodat ik naar haar toe kon rijden Viesje deed het zonder morren, maar we schrokken allebei toch wel flink toen de laatste koe de grote horens draaide! Pfoe! Wat waren die laaaaannng!
Wij zijn flink aan het oefenen voor de endurance, mochten we koeien tegenkomen, dan kennen we dat nu dus ook haha
Emytje
Geplaatst: 08-10-09 21:23
Goed van je!
Een hocker is een beetje multifunctioneel. Je kunt em met een dienblad erop ofzo gebruiken als salontafel, maar ook als extra zitplaats zonder leuning en rugsteun. Bij ons word ie als zitplaats gebruikt en vaak als kapstok.
Geweldig verhaal! Ik heb inderdaad vandaag voor het eerst geschoren, wel was Ascot vorig jaar door een kennis gekortwiekt. Maar het was appeltje-eitje! Paardje bleef superbraaf stil staan, tilde mooi z.n voorbeen op zodat ik de oksels kon scheren, hij is zelfs niet verknipt dankzij mn ultrahandigesupersimpele scheerapparaat! Morgen eens proberen foto's te plaatsen.
@ Marieke; mooie foto's bij de Jan Linders! Vooral de foto waar jullie net de kerk uitlopen vind ik erg leuk
Als je een lijstje geeft van wat ze nog moet en welke ze dubbel heeft, kan ik kijken welke ik kan ruilen. Ik heb er nog 75 nodig en heb bijna 100 dubbele... Ik neem aan dat er wel wat te ruilen valt.
hooi ik ga maandag voor een midweek met mijn vriend naar Center Parks Heijdenbos en ik zag dat er een manege naast is en dacht laat ik eens kijken op bokt hoe de ervaringen zijn. ik ben namelijk wel van plan om een lekker een bosrit te gaan maken!
nee dat las ik al, op de site van center parks staat vanaf 22 euro maar op hun site zelf staat met een paard 35 euro. er stond ook bij dat je prive een bosrit kan maken, is dat dan zonder begeleiding? ik heb een ruiterbewijs, dat is geloof ik voor het vrijrijden wel een vereiste.
Juut
Geplaatst: 15-10-09 18:31
Klopt, maar of je alleen, zonder begeleiding het bos in mag weet ik ook niet...