hooooi
laat ik weer eens reageren haha.
was superleuke week jt. zt eerst op mexico maar had 2 jaar terug er ookal jt op gereden dus had liever iets anders. meisje op amsterdam vond em ook niet zo leuk dus we ruilden. alleen hij is best wel onzeker en als hij ineens niemand voor zich had was het gelijk als een dolle zoeken naar een maatje wat niet ieder paard leuk vond. vond em eeste keer niet super maar daarna ontdekte ik de knopjes. lekker aanmoedigen en dan gaay het wel. crossen gig ook goed vond em best wel goed springen. met decross ging ik met helsinki voor me en dat ging ook goed totdat helsinki ineens de andere kant opging en ik dus niemand voor me had maar ik probeerde het toch en met heeeeel veel aanmoediging is ie in stap over de dubbel heen gegaan haha. buiten ging het ook heel goed gaat in het begin wel snel maaar wordt daarna moe. op wedstrijdpad liep ik met helsinki en toen wij halverwege waren kwamen alaska tommy jade en lente eraan volgens mij ddie haalde ons hard in haha en toen opgeve moment ging helsinki ook hard toen ie werd ingehaald dus ik kom uiteindelijk aangalloperen en hinnikt ie echt heel shattig naar de groep van heeeeelp wacht op mijjjj hahaha.en met de holterweg heb ik een prachtige val gemaakt op het fietspad en me camera is gesneuveld. ik ging voor rijden om te filmen dat iedereen mr ook inhaald enzo maar toen we begonnen verloor ik me linkerbeugel en dat zadel schuift heel erg ookal was het goed aangecingelf dus die schoof naat rechts en kon me beigel niet meer vinden. opgevemoment belande ok op het fietspad en zat ik zo scheef dat ik viel. ik riep ook heel histerisch stoooop heeeelp ik vaaaal en rowan op winnetou schreeuwen van bljf zitteeeeen carmeeen zitten blijveeeeen. en meisje op helsinki zag mij ook vallen en ze hebben uiteindelijk een noodstop gemaakt. hoorde ook dat amsterdam ook weer kwam aanlopen van heeeelp wacht op mij hahaha. dus ik heb me camera uit de bosjes gevist en lopend de holterweg afgemaakt. 
de rest ging trouwens heeel goed.
haha dat was een lang verhaal