Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princesspres schreef:nous komen jij en jonh ook 3 sept eten?
gelukkig was Marion vrij snel ter plekke om haar weer over te nemen

spettertjuh schreef:Goedemorgen
Ja Mandy was errug stout wilde zo graag met Handsom mee. Ze vond hem een echt lekker ding en vergat even dat ze vast zat aan Marion. Ik hoorde het verhaal gisteren van Marion. Wel toevallig dat je net langs reed Nous.
Straks weer lekker naar de paardjes en ik denk dat Blando maar weer naar binnen gaat voor de nacht en morgen. De weersvoorspellingen zijn nou niet bepaald gunstig![]()
Woensdag wordt Spetter opgehaald. De mensen zijn heel erg geïntresseerd in hem. Belde gisteren nog op hoe het met Spetter ging. Zijn ook nog naar een Welshdag geweest bij hun in de buurt, hopende dat ze Viper nog zouden zien. De vader van Spetje. Had ook nog even Roos (hun dochtertje) aan de telefoon. Spetter gaat het echt goed krijgen daar en dat is een hele geruststelling
, gelukkig kon je op tijd remmen, Nous. je weet nooit met zo'n wilde FJord ......(en die auto's rijden daar soms heel hard en er is weinig ruimte.) lirote schreef:bijna klaar op stal nog een paar stukjes verven
de paardjes zijn door linda en daisy gedaan
onderweg naar huis had ik toch zo iets van ga nog ff bij ze langs een knuffel geven
en ja hoor lil weer koliek
dierenarts is geweest doorgespoeld en mest weg gehaald en een pijn stiller
even thuis aan het eten en straks maar weer terug
AnitaJoeri schreef:
Wat vinden jullie van mijn en Aamanda haar toekomstige kat?
Rooie en Vaalen dat bennen donderstralen hihi
De middelste neem ik, die heeft nu al s c h ij t aan me.
Die van mij is een vrouwtje en gaat Rooie Sien heten,oftewel Sien
en die van aman is een katertje en gaat Garfield heten.[schrijf je dat zo?]
na 5 september kunnen we ze ophalen.Leuk hè.

, tankie heeft heerlijk hooi staan eten op stal en daarna weer het land opgegaan.