Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistid schreef:XxDamelzaxX schreef:
haha, mijn ouders helaas ook.
Zei nog tegen ze: ja zoderekt val ik en breek ik me rug en dan moet ik in een rolstoel en dan kan ik nooit meer lopen. Maar een racesafe voorkomt dat
trapte ze helaas niet in
Met dat soort argumenten krijg je voor elkaar dat je nooit meer zonder magEn dat wil je ook niet
) en crossen is het verplicht. Dressuur doe ik zonder cap
dus kan me niet voorstellen dat ze me ineens gaan verplichten een bp om te doen
Ben nu bezig met een dealtje dat ik de helft zelf betaal, dat is nog best te doen
Hij is iig beter dan de te grote bp die ik nu heb, waardoor ik de onderflap eraf heb gehaald en nu kwijt ben
Snuggere ik dacht dat ze wel af zou gaan voor de greppel, ging er onbewust maar alvast voor zitten. Maar madam dacht er natuurlijk anders over en zette een stap opzij
Kon er wel om lachen. Mijn papa zei na de les meteen: we weten wel dat je een andere bp wil hoor
Ook de wal waar ik een uitschieter had deed ze nu braaf, de dubbel ook, en de groentebak nu 1x langsloper omdat ik slecht aanstuurde..
Als ik zo snel bedenk wat ik allemaal mee wil nemen, gaat dat gewoon echt niet in een kastje passen, heb op stal een megakast
en dan ligt er nog een deel in een kist hier, een deel op de overloop bij de was (dekjes
) en een deel in een grote kist (die niet in de auto gaat passen
jammer, daar kan een slot op
)

Dan alleen volgende week nog even herkansing en mee als coach met brugklaskamp en die week daarna nog even boeken inleveren en dan is het vakantiee
. Oeh wat heb ik daar veel zin in zeg!
Theoretisch gezien niet, want ik heb nog 2 hertentamens. Eentje vrijdag en eentje volgende week woensdag. Daarna ben ik echt officieel klaar!
) en dan zou ik evt volgende week woensdag nog herkansingen hebben.
Dus no way dat ik ga herkansen
Dus na vandaag ben ik klaar
Nog 1x voorlopig rapport ophalen, 1x boeken inleveren en 1x definitieve rapport ophalen.
luxket schreef:daar hoef je niet bang voor te zijn mirthe.. zijn vaak de stille kinderen waar ik moeite mee heb...
En geloof me weet precies hoe jullie zijn, ben zelf ook nog 23 dus heb die tijd net achter de rug![]()
![]()
![]()
. Die is volgens mij het liefst onzichtbaar
.
neem er veel te veel mee