Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:25

Ik hang wel even een lijstje op stal op voor trailer daten :)

Straks wil je niet meer mee omdat je geen trailer hebt. Tja dan krijgen we natuurlijk troubels in paradise :) En dat willen we niet :)

Denk dat we dat wel alvast globaal geregeld moeten hebben zodat we geen sippe gezichtjes zonder trailer krijgen :)

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:42

IKKE WIL OOK MEEEEEEEE! :):) :)) Heb het ingevulde formulier al in mijn auto liggen - was 't gister weer vergeten mee te nemen .... ;) Maar heb dus inderdaad ook nog vervoer nodig :o

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:44

ik hang vanaaf wel even de trailer date lijst op :) klinkt heel spookie zo!

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:45

trailer daten - mag ik vast niet mee van mn vriend :P

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:52

IJp schreef:
essiedepessie schreef:
ik zou er ook niet aan moeten denken om aan de iPhone mode mee te moeten doen .

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat mijn iphone erbuiten :D :P

chexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:52

als iemand nog een trailer (en taxi diensten nodig heeft) het ik er een te huur (nieuwe blomert 2 paards) :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:53

Kijk; het 'daten' is begonnen!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:54

josie1980 schreef:
trailer daten - mag ik vast niet mee van mn vriend :P

Dan gaan wij 'jouw vriend' te lijf met z'n allen! jij moet ook mee :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:56

IJp schreef:
Naar mijn idee wel, maar ik vind het überhaupt niet belangrijk wat jij ergens van vindt. Het valt me alleen wel op als ik met enigzins trots of blijdschap oid wat aanbreng dat er eigenlijk nooit wat positiefs bij je vandaan komt. Nogmaals het maakt mij niet uit wat je ervan vind, het valt me alleen zo op.

Maar inderdaad denken we niet allemaal hetzelfde en houden we niet allemaal van hetzelfde, ik zou er ook niet aan moeten denken om aan de iPhone mode mee te moeten doen of op Uggs rond te moeten lopen en naar zwijmelmuziek te moeten luisteren, en me beter voor te moeten doen om ergens bij te horen.

Misschien zie jij dat zo, echter is dat in mijn ogen niet het geval. Ik ben gewoon altijd eerlijk over wat ik vind, en bij de ene zal dat meer gelijk lopen als bij de ander. Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.

Dat jij bijvoorbeeld niet van the Beatles/John Mayer/Queen/Doobie Brothers/Eagles/Muse/Kings of Leon houdt, kan mij dan weer geen hollenklapper schelen. Ik word er blij van en dat vind ik belangrijk. Net als met mannen, als jij de jongen die ik laat zien hier op een foto lelijk vind kan mij dat geen spriet schelen, want ik moet namelijk met hem naar huis en niet jij.

Jij laat iets zien, ik reageer daar op. Daarbij zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik best zwartgallige humor heb, en dat ik best sarcastisch over kan komen...

Die laatste alinea over het beter voor doen om ergens bij te horen heb ik 1 ding over te zeggen: Jij kent mij duidelijk echt niet.

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:56

ik heb me vader al gestrikt, alleen die wil wel rijden als hij mee mag en op de kamer met eef mag liggen.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:57

pups schreef:
ik heb me vader al gestrikt, alleen die wil wel rijden als hij mee mag en op de kamer met eef mag liggen.

_O- Kan je vader Henk aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:02

San1978 schreef:
Welkom terug [***]! Zo te horen hebben jullie heerlijk genoten op deze vakantie! Supergezellig dat jij nog steeds met je ouders op vakantie gaat. Ik deed dat voor het laatste op mijn 12de :D. Lijkt me prachtig die Maya-tempels en dan óók nog een buitenrit. Ik ben jaloehoers!!

Haha dit is pas de 2e keer dat ik 'echt' met m'n ouders op vakantie ga :+ We gaan dan wel samen naar Belgie maar dat is voor ons meer thuiskomen waar ik dan lekker mn eigen weg ga ;)

@Kim: Even 2 fotootjes dan, de rest gooi ik nog wel ff op m'n hyves wanneer ik daar zin in heb :)

Afbeelding
Afbeelding

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:05

WAUW Beau, ik ben jaloers!! Wat een mooie plaatjes, te gek ook op dat strand. Was t water echt zo mooi blauw?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:07

DOLFIJNEN! :oo Wat vet ongelovelijk supah GAAF! (is toch een vrij allesdekkende uitspraak?)

schumax schreef:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat mijn iphone erbuiten :D :P

Jij hebt ook Uggs.

essiedepessie schreef:
Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.

Niet? |(

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:13

@Kim: Het water was idd echt zo mooi blauw, het was echt een leuke ervaring zo over het parelwitte strand met lichtblauwe zee! Het paardje was ook heel lief, was een jong Azteca merrietje die heerlijk vlot was. Maar die Mexicaanse zadels zitten niet echt lekker, had verwacht dat ze wat comfortabeler zouden zijn :=

@Suus: Die uitspraak dekt het wel ja hahaha :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:29

essiedepessie schreef:
Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.

-O- Huh? Bedoel je die uiterst toegankelijke muziek van (in Japan) wereldberoemde gestyleerde bands??? Zeldzaam := .

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:30

Zucht, parelwitte stranden en lichtblauwe zee... ach IK heb bijna weekend. Puh. :+

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:32

@Kim: die bedoel ik ja! ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:32

Beau wat een ontzettend gave foto's! Ik wil ook een keertje met dolfijnen zwemmen! En dat strand....en daar dan te paard overheen. Zo te zien heb jij echt een hele gave vakantie gehad!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:42

chexy schreef:
als iemand nog een trailer (en taxi diensten nodig heeft) het ik er een te huur (nieuwe blomert 2 paards) :D

ga je niet mee dan? moet ik je op het trailer date lijstje zetten?
Laatst bijgewerkt door marjolijn81 op 09-04-10 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 12:16

@ marjolijn : je mag mijn naam er meteen achter zetten :P

@ beau : JALOERS!!!! }>

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 12:17

KimLittle schreef:
essiedepessie schreef:

-O- Huh? Bedoel je die uiterst toegankelijke muziek van (in Japan) wereldberoemde gestyleerde bands??? Zeldzaam := .

Ze krijgen allemaal wel Tivoli vol..

Oké niet allemaal... Maar zeker wel allemaal bijna de Helling. -O- Een paar zelfs Oudegracht vol!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 12:59

Miekje, speciaal voor jou de 'Robomop'. Echt een geniaal apparaat.
(is een filmpje van YouTube hoor, dus niet mijn slaapkamer :D ):

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 13:36

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 13:47