Straks wil je niet meer mee omdat je geen trailer hebt. Tja dan krijgen we natuurlijk troubels in paradise
En dat willen we niet
Denk dat we dat wel alvast globaal geregeld moeten hebben zodat we geen sippe gezichtjes zonder trailer krijgen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En dat willen we niet
klinkt heel spookie zo!
IJp schreef:Naar mijn idee wel, maar ik vind het überhaupt niet belangrijk wat jij ergens van vindt. Het valt me alleen wel op als ik met enigzins trots of blijdschap oid wat aanbreng dat er eigenlijk nooit wat positiefs bij je vandaan komt. Nogmaals het maakt mij niet uit wat je ervan vind, het valt me alleen zo op.
Maar inderdaad denken we niet allemaal hetzelfde en houden we niet allemaal van hetzelfde, ik zou er ook niet aan moeten denken om aan de iPhone mode mee te moeten doen of op Uggs rond te moeten lopen en naar zwijmelmuziek te moeten luisteren, en me beter voor te moeten doen om ergens bij te horen.
San1978 schreef:Welkom terug [***]! Zo te horen hebben jullie heerlijk genoten op deze vakantie! Supergezellig dat jij nog steeds met je ouders op vakantie gaat. Ik deed dat voor het laatste op mijn 12de. Lijkt me prachtig die Maya-tempels en dan óók nog een buitenrit. Ik ben jaloehoers!!
We gaan dan wel samen naar Belgie maar dat is voor ons meer thuiskomen waar ik dan lekker mn eigen weg ga

Wat vet ongelovelijk supah GAAF! (is toch een vrij allesdekkende uitspraak?)schumax schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat mijn iphone erbuiten![]()
essiedepessie schreef:Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.

essiedepessie schreef:Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.
Huh? Bedoel je die uiterst toegankelijke muziek van (in Japan) wereldberoemde gestyleerde bands??? Zeldzaam
.

KimLittle schreef:essiedepessie schreef:Ik ga niet zeggen dat ik iets geweldig vind als ik dat niet vind, die muziek die Suus bijvoorbeeld draait, daar kan ik geen 3 tellen naar luisteren. Weet Suus ook, maar is onbelangrijk.
Huh? Bedoel je die uiterst toegankelijke muziek van (in Japan) wereldberoemde gestyleerde bands??? Zeldzaam
.
Een paar zelfs Oudegracht vol!