JoNew schreef:Gran canaria! Lekker een weekje naar de zon! Gaan in april dus duurt nog even..Daar zijn wij ook naartoe geweest, onze eerste vakantie samen Ik vond het helemaal relaxed!
Nou heb er helemaal zin in! Is ook een mooi resort. In afrikaanse stijl gebouwd.De foto's zien er mooi uit!oh en snies ik kan helemaal niet meedoen met de clinic want dan ben ik er dus helemaal niet
Ik ben helemaal niet jaloers hoor haha!! Lekker een weekje naar de zon..... Ben net van stal door het park naar huis gefietst best grappig!
Lekker hoor Jo!!Zo leuk, mijn collega die vroeger veel met paarden deed heeft altijd bij Sander gelest, ze was zooooo enthousiast toen ik over de clinic vertelde
Fiekie sterkte!Jo, lekker vooruitzicht Heb lekker gewandeld met Truus. Kwartier heen stappen, vervolgens duurt het dik een een half uur om weer terug te komen, al grazend uiteraard
JoNew schreef:Ik heb eventueel nog een lage neusriem.. Hangt aan mijn deur ergens..Lees dit nu pas Tis gelukt met een bontje Was alweer aardig dicht ook..Maar toch bedankt!!
haha truus!fijn dat het weer dicht is Rijk!Ik ga zo even wat shoppen om morgen aan te doen op de crematie.Hoop dat ik kan slagen
Kelly_Taco schreef:[RIJ-ITP] Fjordenliefde roest niet... weer op fjordenrug... Je hebt haar fijn aan het lopen maar mijn hemel was is dat beest zwaar
Nou en toch is ze niet eens zo dik hoor..Maar ze is zo immens breed!Ik voel mijn liezen gewoon oprekken als ik erop stap
Haha ja dit filmpje ken ik.. al vind ik dit persoonlijk wel erg ver gaan..Koop dan een hond om behendigheid mee te doen