Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ja want dan weet je natuurlijk niet wanneer hij gaat springen
Enda gaat zeker ten koste van je houding
Dames, nu weer wat leuks op paarden gebied.
Ik ga aan mijn ouders vragen of ik nu weer elke week op de manege mag rijden en dan de ene week op dinsdagavond en de andere week springen op woensdag
!! Kan niet wachten!
) en daaaarnaaaaaaaaaaaa naar de Manege
~!!!!!! en dan kan ik hoooppeeeeelijk me nieuwe hooooofdstel uitproberen op me hopelijk toekomstige leaspaardjeeee
Yaraa schreef:wanneer weet je nou of hij blijft?
! 
Elja schreef:ik ga naar paard
doeiiiiii
!
! Het is maar wat je wilt
fallenangel3 schreef:Trouwens gister met Gracita gechat... Sylvana heeft best een lelijke grote wond op haar borst zitten! Echt niet mooi gewoon! Zo zielig voor dat beestje!
Kirsten_S schreef:Ben gelukkig 1 uur eerder uit, viel uit, eerst leren voor Nederlands (formuleren! Gadverdamme) en daaaarnaaaaaaaaaaaa naar de Manege
~!!!!!! en dan kan ik hoooppeeeeelijk me nieuwe hooooofdstel uitproberen op me hopelijk toekomstige leaspaardjeeee
![]()
! En als ik thuis kom moet ik meteeeen douchen en eten en dan oppassen! fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:Ben gelukkig 1 uur eerder uit, viel uit, eerst leren voor Nederlands (formuleren! Gadverdamme) en daaaarnaaaaaaaaaaaa naar de Manege
![]()
Weet je zeker dat jij op hem zit?
! Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Trouwens gister met Gracita gechat... Sylvana heeft best een lelijke grote wond op haar borst zitten! Echt niet mooi gewoon! Zo zielig voor dat beestje!
Ohh! Hoe komt dat?!
fallenangel3 schreef:Weten ze niet precies... waarschijnlijk tegen een paal aangelopen of zo (van het hek) beestje staat natuurlijk 24 uur per dag in de wei. Maar ze had foto gestuurd en vertelde dat de wond ook groter was dan haar hand!
Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:
Weet je zeker dat jij op hem zit?
Ik hoop het! Hij rijd denk ik wel (weet zeker) in onze les mee, en die kinderen die erin zitten. Je weet vast wel wie ik bedoel!
haha... was best verbaast dat het buiten alleen toen goed is gegaan
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:
Ja ok.. jullie hebben niet echt goede ruitertjes in de leshaha... was best verbaast dat het buiten alleen toen goed is gegaan
!
!
! Niet meer praten
Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Weten ze niet precies... waarschijnlijk tegen een paal aangelopen of zo (van het hek) beestje staat natuurlijk 24 uur per dag in de wei. Maar ze had foto gestuurd en vertelde dat de wond ook groter was dan haar hand!
Oeeeh! Arma Syl! Hij rijd toch al lang niet meer?! Hij is toch al in de 20 ofzo?!
)..